رونالدو کتابخانه خرید + عکس

کدخبر: ۲۰۰۸۰۰
ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید یکی از مکان‌های معروف پایتخت اسپانیا را خرید.
رونالدو کتابخانه خرید + عکس

کریستیانو رونالدو، کتابخانه بزرگ و قدیمی معروف مادرید «کاسا دلیبرو» را خریداری کرده و هدفش تبدیل کردن آن به شعبه جدیدی از هتل‌های زنجیره‌اش است.

رونالدو جزو معدود بازیکنان دنیای فوتبال است که در عین حال که تمرکزشان روی فوتبال است، به فعالیت‌های اقتصادی نیز مشغول هستند و تا کنون فعالیت‌هایی مانند تأسیس تولید‌ی‌های پوشاک، عطر، کفش و نوشیدنی‌های نیروزا با نام CR7 داشته است. یکی دیگر از فعالیت‌های اقتصادی رونالدو اما تأسیس هتل‌های زنجیره‌ای با نام خودش است که تا کنون در پرتغال دو شعبه آن را افتتاح کرده و حالا در صدد افتتاح شعبه‌ دیگری در مادرید است.

هدف رونالدو همانطور که سه سال پیش در مراسم افتتاحیه اولین شعبه هتل‌های زنجیره‌ای پستانا CR7‌اعلام کرد، تأسیس شعبه‌هایی از این هتل در 15 کشور است که 4 شعبه از بهترین آنها قرار بود در شهر‌های مادیرا (زادگاه رونالدو)، نیویورک، لیسبون و مادرید باشد.

بعد از افتتاح دو شعبه نخست در شهر‌های مادیرا و لیسبون، حالا به نظر می‌رسد که مقدمات تأسیس شعبه سوم در مادرید فراهم شده چون او با خریداری کردن کتابخانه معروف و قدیمی شهر مادرید، قصد تبدیل آن را به یک هتل و پنت‌هاوس (در طبقه آخر) برای محل اقامت خودش دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید