شانتاژ کاری عجیب یک استقلالی علیه بازیکن پرسپولیس

کدخبر: ۲۰۲۴۸۷
بازی پرسپولیس مقابل السد قطر موجب انتقاد برخی از پیشکسوتان باشگاه پرطرفدار ایرانی شد. در این میان برخی از آنها نیز از عملکرد دروازه بان سرخ ها در این بازی ایراد گرفتند. اما یک پیشکسوت استقلالی نیز از او انتقاد کرده و به نظر می رسد می خواهد از آب گل آلود ماهی بگیرد.
شانتاژ کاری عجیب یک استقلالی علیه بازیکن پرسپولیس

بعد از انتقاد عجیب وحید قلیچ از عملکرد علیرضا بیرانوند، روز پنجشنبه مصاحبه‌ای از جواد قراب پیشکسوت باشگاه استقلال در انتقاد از بیرانوند در روزنامه گل منتشر شد. قراب در این مصاحبه مدعی شده که دروازه‌بان پرسپولیس، روی تمام گل‌های السد مقصر بود و پرسپولیس در این بازی به دروازه‌بانش باخته است! او در ادامه اعلام کرده سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال، باید بازیکن فیکس تیم ملی ایران شود! این پیشکسوت در حالی این صحبت های غیر منطقی را کرده که در حال حاضر عضو هیات مدیره باشگاه استقلال است و شانتاژ او برای جانشین کردن دروازه بان خودش به جای دروازه بان رقیب پسندیده نیست.بدون شک ملاک کی روش برای انتخاب دروازه بان تیم ملی برای جهانی عملکرد کلی بازیکن و تعداد بازی های فیکس در تیم خود خواهد بود.

البته عملکرد بیرانوند در بازی با السد خوب نبود و باید قبول کرد که مدافعان پرسپولیس نمی‌توانند به او به چشم یک ناجی نگاه کنند اما این ادعا هم که او مقصر اصلی گل‌های خورده پرسپولیس در بازی با السد بود منصفانه نیست و همین اظهارنظر غیرمنطقی از سوی قراب، می‌تواند سایر ادعاها و نظرات او را هم زیر سوال ببرد.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید