تشریح نحوه گل‌های خورده استقلالِ شفر

کدخبر: ۲۰۲۹۲۸
آمار گل‌های خورده استقلال در زمان وینفرد شفر با گل‌های خورده این تیم در زمان علیرضا منصوریان قابل مقایسه نیست.
تشریح نحوه گل‌های خورده استقلالِ شفر

استقلال با منصوریان در ۷مسابقه لیگ برتری ۷گل خورد و با شفر در۱۶مسابقه فقط ۵گل دریافت کرده است. با منصوریان، استقلال تقریبا به اشکال مختلف دروازه خود را باز شده دید. آبی‌ها با او چند ضربه پنالتی به حریفان دادند، از عمق دفاع گل خوردند، روی ضدحمله دروازه خود را باز شده دیدند و از ضربات ایستگاهی هم به تیم‌های حریف اجازه گلزنی دادند. اما با شفر، استقلال هم بسیار کمتر گل می‌خورد و هم حریفان راه‌های کمتری برای گلزنی مقابل این تیم دارند. مرور گل‌هایی که استقلال با وینفرد شفر خورده می‌تواند این راه‌ها را نشان دهد.

پرسپولیس ۱-۰ استقلال

گل پرسپولیس روی خطای پنالتی روزبه چشمی روی علی علیپور به دست آمد. این دومین بازی استقلال تحت هدایت وینفرد شفر بود و هنوز دفاع استقلال به استحکام فعلی خود نرسیده بود.

استقلال ۱-۱ سایپا

استقلال با یک گل از حریف پیش بود اما بعد از رکوردزنی حسین حسینی به نظر می‌رسید استقلالی‌ها به هدف‌شان رسیده‌اند و بازی را رها کرده‌اند. روی کرنر ترابی و ضربه سر اسدی، استقلال گل مساوی را از سایپا خورد.

ذوب‌آهن ۲-۱ استقلال

گل اول ذوب‌آهن با خطای پنالتی مجید حسینی روی میلاد فخرالدینی به دست آمد و این صحنه شباهت زیادی به خطای چشمی روی علیپور در دربی 85 داشت. گل دوم ذوب‌آهن هم روی سانتر ربیع عطایا و ضربه سر محمدرضا حسینی به ثمر رسید.

فولاد ۱-۴ استقلال

تنها گل فولاد روی یک ارسال ایستگاهی و ضربه سر رحیم زهیوی به دست آمد.

در مجموع به نظر می‌رسد آبی‌ها در جریان بازی کمتر گل می‌خورند و تنها گل خورده این تیم در جریان بازی به گل دوم ذوب‌آهن برمی‌گردد که آن هم از روی یک سانتر به دست آمده است./ سایت نود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید