ارتش صهیونیستی بخش فتنه انگیز جدیدی تاسیس کرده است

کدخبر: ۲۰۴۰۱۲
ارتش رژیم صهیونیستی بخش جدید فتنه انگیزی در شعبه عملیات ستاد خود با عنوان 'آگاهی از تاثیرگذاری بر افکار عمومی، دشمن و دیگر کشورهای غربی مخالف اسرائیل'، تاسیس کرد.

به گزارش روز شنبه شبکه خبری 'المیادین'، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که با استفاده از توان این بخش جدید، امکان برقراری ارتباط مستقیم با مردم کشورهای مخالف این رژیم را فراهم می کند.

روزنامه صهیونیستی ها 'آرتص' در این ارتباط نوشت که در ابتدای سال جدید میلادی این بخش در شعبه عملیات وابسته به شورای ستاد ارتش اسرائیل که همان بخش آگاهی است، تاسیس شده است .

این روزنامه افزود که این امر تحول جدیدی برای بخش دیگری است که عمدتا فعالیت های ارتش رژیم صهیونیستی در سطح بین المللی و جنبه های قضایی این فعالیت ها و به طور خاص تحت نظارت بخش برنامه ریزی ارتش این رژیم را پیگیری می کند.

روزنامه صهیونیستی ها آرتص اضافه کرد: محور فعالیت بخش آگاهی از تاثیرگذاری بر افکار عمومی ارتش رژیم اشغالگر، متمرکز کردن اقدامات نرم ( نرم افزاری) در برابر ارتش و دیپلمات ها، رسانه های خارجی و افکار عمومی تحت یک چتر نظامی خواهد بود.

روزنامه صهیونیستی مدعی شد که این تلاش بخشی از فعالیت های رژیم اشغالگر برای تاثیرگذاری بر کشورهای غربی به ویژه عملیات ارتش این رژیم در جبهه شمالی سرزمینهای اشغالی با لبنان است.

روزنامه صهیونیستی ها آرتص افزود که استفاده از توان این بخش امکان ارتباط مستقیم با مردم کشورهای مخالف رژیم اشغالگر را از طریق شبکه های اجتماعی به علاوه ارتباط با عناصر تروریستی را فراهم می کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید