حمله شیمیایی سوریه صوری است؟+عکس

کدخبر: ۲۰۷۱۷۱
تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که حاکی از ساختگی بودن حمله شیمیایی سوریه است.

390498_114

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، جنجال آمریکا و غرب بر سر ادعای حمله شیمیایی به این شهر و نیز مسوول دانستن دمشق و تشکیل جلسه احتمالی امشب شورای امنیت برای بررسی این موضوع درحالی است که کاربران عراقی بشدت نسبت به این موضوع واکنش نشان داده اند.
این کاربران دو تصویر را در کنار هم منتشر کرده اند که در بخش بالایی، شخصی دیده می شود که بعنوان قربانی حمله شیمیائی شهر دوما از سوی امدادگران کلاه سفید در حال رسیدگی و درمان است. همین فرد در بخش پایین تصویر با همان امدادگران در حال گرفتن عکس یادگاری است. 
کاربران فضای مجازی عراق می گویند صحنه سازان این حملات برای متهم کردن دولت سوریه آنقدر ناشی هستند که پس از صحنه سازی، اقدام به گرفتن عکس یادگاری کرده اند. 
در فضای مجازی عراق ادعاهای کشورهای غربی در باره استفاده از سلاح های شیمیائی توسط ارتش سوریه یک نمایشنامه ای مشابه نمایشنامه امریکا و متحدانش علیه عراق در سال 2003 تلقی شده است. 
امروز 9 آوریل 2018 مصادف با پانزدهمین سال سقوط رژیم صدام است که پس از حمله آمریکا و متحدانش به بهانه دروغین برخورداری عراق از سلاح های کشتار جمعی صورت گرفت. 
به گفته کاربران فضای مجازی، اکنون جنگ طلبان کاخ سفید با همراهی برخی کشورهای غربی با اقدامی ساختگی درصدد متهم کردن دولت سوریه هستند تا احتمالا سناریوی مشابه دیگری را در منطقه پیاده کنند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید