احمد نوراللهی: پیشنهاد دارم اما نمی روم

کدخبر: ۲۰۸۵۸۷
هافبک شماره هشت پرسپولیس با اعلام اینکه در وضعیت فعلی تیمش به جدایی از این تیم تحت هیچ شرایطی فکر نمی‌کند نسبت به شایعات مربوط به پیشنهادات خارجی‌اش پاسخ داد.
احمد نوراللهی: پیشنهاد دارم اما نمی روم

احمد نوراللهی بعد از پشت سر گذاشتن داستان‌های عجیبش در خصوص سربازی، در نیم فصل به جمع پرسپولیس بازگشت. دوری یک سال و نیمه از میادین باعث شده تا او فاصله زیادی با کیفیت ایده آل گذشته داشته باشد. با این حال او امیدوار است به زودی همان انتظاری که هواداران و کادرفنی از او دارند را به نمایش بگذارد. در این بین طی روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر پیشنهادات خارجی به این بازیکن و احتمال جدایی‌اش منتشر شده است که شماره هشت سرخپوشان در گفتگو با ورزش سه به آن پاسخ داده است.

نوراللهی گفت:« من خیلی کم مصاحبه می‌کنم و اصلا صحبت کردن را دوست ندارم. همیشه می‌خواهم از نظر فوتبالی توانایی‌ام را نشان دهم. پیشنهاد دارم اما مطمئن باشید در شرایط فعلی اصلا به آن توجه نمی‌کنم.من در اختیار باشگاه پرسپولیس هستم و هر تصمیمی که آنها بگیرند را می‌پذیرم. اما از نظر خودم باید بگویم که با توجه به شرایط فعلی پرسپولیس و بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی نه به پیشنهادات داخلی و نه خارجی‌ام فکر نمی‌کنم و پاسخم به آنها نه است. امیدوارم بتوانم در ترکیب تیم به موفقیت‌های بزرگتر و بیشتر در کنار هواداران دست پیدا کنیم و این محرومیت را با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان به خوبی پشت سر بگذاریم و مشکلی برای تیم به وجود نیاید.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید