«سردسته اوباش»؛ توصیف جدید «کومی» از ترامپ

کدخبر: ۲۰۸۷۱۹
رئیس سابق پلیس فدرال آمریکا که کتاب وی در مورد دونالد ترامپ در آستانه انتشار قرار دارد در مصاحبه ای جدید رهبری ترامپ در آمریکا را همانند رهبری سردسته اوباش خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «جیمز کومی» رئیس سابق اف بی آی در مصاحبه با سی بی اس، ضمن انتقاد مجدد از دونالد ترامپ و افرادی که در اطراف وی قرار دارند رهبری وی را همانند فردی دانست که یک گروه اوباش را رهبری می کند.

ترامپ در ماه مه سال گذشته جیمز کومی را ناگهان از کار برکنار کرد. علت برکناری کومی از ریاست اف‌بی‌آی، تحقیقات پیرامون تماس‌های احتمالی تیم انتخاباتی ترامپ با مقامات روسیه بود. اما ترامپ مدعی شد که علت برکناری کومی، بی لیاقتی او در انجام وظیفه بوده است.

کتاب جیمز کومی با عنوان «وفاداری برتر: حقیقت، دروغ و رهبری» قرار است امروز منتشر شود. او در این کتاب درباره دونالد ترامپ نوشته است که او کسی است که گمان می‌کند همه جهان علیه او متحد شده است، خواستار وفاداری مطلق همه کسانی است که با او کار می‌کنند و فردی است که می‌تواند در هر رابطه‌ای دروغ بگوید.

در همین رابطه روزنامه واشنگتن پست با اشاره به کتاب جیمز کومی نوشته است که دونالد ترامپ به هیچ وجه خود را به حقیقت و سیستم‌های ارزشی پایبند نمی‌داند.

جیمز کومی، رئیس پیشین اف‌بی‌آی، در آخرین کتاب خود به نخستین دیدار خود با دونالد ترامپ اشاره کرده و می‌نویسد که رفتار ترامپ او را به یاد ایامی انداخته است که او مامور مبارزه با مافیا بود. کومی در عین حال ترامپ را فردی بی‌شرم خوانده است.

رئیس پیشین اف‌بی‌آی در این کتاب به گفتگوهای خود با ترامپ درباره اظهارات یک جاسوس بریتانیایی اشاره می‌کند. موضوع بر سر تماس‌های ترامپ با چند زن بدکاره در روسیه است. ترامپ این اظهارات را رد کرده و به کومی گفته است که انتشار چنین اخباری می‌تواند باعث آزار همسرش، ملانیا شود.

ترامپ خطاب به کومی گفته است: «چگونه می‌توانید درباره من چنین تصوری داشته باشید؟ من و بدکاره ها؟»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید