امروز تکلیف تیم های جدید لیگ برتر فوتبال مشخص می شود

کدخبر: ۲۱۰۶۴۹
امروز رقابت های لیگ یک برگزار می شود تا تکلیف دو تیم صعود کننده به لیگ برتر مشخص شود.
امروز تکلیف تیم های جدید لیگ برتر فوتبال مشخص می شود

 رقابت های لیگ یک به هفته پایانی رسید و امروز با برگزاری 9 دیدار ، تکلیف دو تیم صعود کننده مشخص خواهد شد.

با توجه به اینکه از هفته های قبل تکلیف سه تیم سقوط کننده مشخص شده است،  تنها 4 رقابت دارای حساسیت است و در سایر دیدارها تیم ها برای اعاده حیثیت به میدان می روند.

در این میان اما 4 تیم با توجه به شرایط پیش آمده در جدول رده بندی، بیشترین تاثیر را در تعیین دو صعود کننده خواهند داشت. برق جدید شیراز، مس رفسنجان، راه آهن و شهرداری تبریز چهار تیمی هستند که نمایش آنها سرنوشت ساز خواهد بود.

فکری و صعود تقریبا مسجل 

در مسجد سلیمان تیم صدرنشین با شاگردان علی سامره ملاقات خواهد کرد و با کسب یک تساوی می تواند صعودش به لیگ برتر را جشن بگیرد. البته کار برای شاگردان فکری بسیار ساده تر از سه مدعی دیگر است و شرایط به گونه ای رقم خورده که آنها حتی در صورت شکست و نتیجه دو تیم خونه به خونه و نساجی می توانند امیدوار به صعود باشند.

خونه به خونه  و نساجی رقیب‌تر از همیشه 

در ورزشگاه هفتم تیر بابل شاگردان دراگان اسکوچیچ می توانند با کسب پیروزی مقابل برق جدید شیراز به سرمربیگری رحمان رضایی تا حد زیادی صعود خود را به لیگ برتر قطعی کنند. البته در صورتی که نساجی با تفاضل گل بیش از 4 گل موفق به شکست راه آهن شوند، کار برای خونه به خونه بسیار سخت می شود و آنها باید تفاضل گل خود را نسبت به تیم نساجی بهتر کنند. بی شک روز آینده تمام چشم های هواداران لیگ یک، به دیدار دو تیم مازندرانی خواهد بود که یکی در بابل به میدان می رود و دیگری در ورزشگاه تختی تهران میهمان راه آهنی است که سقوطش قطعی شده است.

بادران ناامید نمی شود 

تیم فوتبال بادران در فصل جاری لیگ یک همواره در جمع مدعیان حضور داشته، اما شروع نه چندان خوب آنها در نیم فصل دوم و امتیازاتی که از دست آنها رفت، سبب شد تا حدودی امیدهای آنها کمرنگ شود. با این حال شاگردان محمد ربیعی از دیدار مستقیم برابر نفت مسجد سلیمان که هفته پیش برگزار شد، نهایت استفاده را بردند و موفق شدند به جمع مدعیان بازگردند، هر چند شانس صعود آنها کمتر از سه مدعی دیگر است ولی آنها تا دقیقه آخر بازی تلاش می کنند و منتظر اتفاقات عجیب فوتبالی هستند.

حالا باید چند ساعت دیگر منتظر بمانیم و ببینیم پس از راه آهن، صبای قم و ایران جوان بوشهر که از اتوبوس لیگ یک به اتوبوس لیگ دو رفتند، چه تیم هایی در میان 4 مدعی ذکر شده می توانند به قطار لیگ برتر برسند.

رقابت های لیگ یک امروز با برگزاری 9 دیدار در شهرهای مختلف از ساعت 17 آغاز می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید