اظهارات نتانیاهو بلوف سیاسی است

کدخبر: ۲۱۱۲۱۴
عضو پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نمایش و اظهارات مسئولان سیاسی رژیم اشغالگر قدس بویژه نتانیاهو را دروغ و بلوف سیاسی دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره بر توافق برجام پایبند بوده و به تعهدات خود عمل کرده و مصمم ایستاده است.

به گزارش اقتصادنیوز «اسماعیل کوثری» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره شوی شب گذشته نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ادعاهای تکراری وی درمورد فعالیت هسته ای جمهوری اسلامی ایران افزود: این نخستین بار نیست که نتانیاهو مدعی چنین موضوعی شده و حرف های بی پایه و اساس وی در برابر افکار عمومی بی ارزش است.

وی ادامه داد: نتانیاهو و شرکای آمریکایی وی تلاش دارند تا به افکار عمومی خوراک دروغ بدهند و به نوعی بتوانند دل شریک خود ترامپ را برای نقض تعهدات آمریکا بخصوص در برجام بدست آورند.

نماینده اصولگرای مجلس نهم با تاکید براین که جمهوری اسلامی ایران همواره بر توافق برجام پایبند بوده و به تعهدات خود عمل کرده است، گفت: نمایش چنین ادعایی دروغی بیش نیست و به نظر من آمریکا به هیچ وجه برجام را لغو نمی کند و به دنبال اخذ امتیاز بیشتر است.

کوثری این حرکت نتانیاهو را در راستای جنگ روانی برشمرد و افزود: این اقدامات شرایط را عوض نمی کند و ایران در برجام مصمم ایستاده و براساس توافق پیش می رود.

به گزارش ایرنا، نمایش شب گذشته رژیم صهیونیستی علیه ایران در حالی برگزار شد که در جریان توافق هسته ای ابعاد نظامی برنامه هسته ای ایران «پی. ام. دی» مختومه اعلام شد و آژانس بین المللی انرژی اتمی هم از زمان اجرایی شدن برجام 10 بار اعلام کرده است که جمهوری اسلامی ایران به تعهدات برجامی خود پای بند بوده است.

بنیامین نتانیاهو پیش از این هم در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و کنفرانس امنیتی مونیخ با اجرای نمایش هایی به دنبال انحراف افکار عمومی از نقش رژیم صهیونیستی در بحران های منطقه و تشدید فشارها علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید