ترامپ برای جام جهانی دست به دامان آفریقایی‌ها شد!

کدخبر: ۲۱۱۲۲۰
رئیس جمهور ایالات متحده از کشورهای قاره آفریقا خواست تا از میزبانی مشترک آمریکا به همراه دو کشور دیگر برای جام جهانی ۲۰۲۶ حمایت کنند.
 ترامپ برای جام جهانی دست به دامان  آفریقایی‌ها شد!

 ایالات متحده آمریکا به همراه کانادا و مکزیک خواهان میزبانی مشترک جام جهانی 2026 هستند، این در حالی است که مراکش از قاره آفریقا نیز در تلاش برای کسب امتیاز میزبانی از جام بیست‌وسوم است. قرار است در تاریخ 13 ژوئن (23 خرداد) در شهر مسکو میزبان مسابقات جام جهانی 2026 مشخص شود.

دونالدو ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده شب گذشته (دوشنبه) در ملاقاتی که با محمدو بوهاری، رئیس جمهور نیجریه در کاخ سفید داشت، گفت: امیدوارم کشورهای آفریقایی و کشورهای دیگر نقاط جهان از درخواست میزبانی ما به همراه کانادا و مکزیک برای جام جهانی 2026 حمایت کنند و ما هم در مقابل از آنها حمایت خواهیم کرد. ما اوضاع را به دقت از نزدیک دنبال خواهیم کرد و از هر کمکی که در این زمینه بتوانند به ما کنند، استقبال می‌کنیم.

آمریکا در حالی خواهان میزبانی از مسابقات جام جهانی 2026 است که تیم ملی این کشور موفق به صعود به جام جهانی 2018 روسیه نشد. آمریکا پیش از این در سال 1994 میزبان مسابقات جام جهانی بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید