ایده وزیر سابق اسرائیل برای متوقف کردن ایران؛ به مواضع اسد حمله کنید

کدخبر: ۲۱۳۷۱۸
یک وزیر سابق رژیم صهیونیستی در سخنانی خواهان حمله به مواضع دولت سوریه به جهت متوقف کردن ایران شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، یک وزیر سابق رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنانی از سران ارشد این رژیم درخواست کرد با حمله به اهداف «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه، پاسخی به اقدام‌های تحریک کننده ایران بدهند.

به نوشته وبگاه روزنامه «جروزالم پست» «گدعون ساعر» وزیر سابق وزارت آموزش رژیم صهیونیستی حین دیدار از بلند‌یهای جولان گفت: «رژیم اسد باید متوجه هزینه‌های که می‌‌پردازد باشد، زیرا با این ادامه روند بین ایرانی‌ها، روسیه و سوریه مناقشه ایجاد می‌شود.»

وی ادامه داد: «اگر متوجه شویم که روش‌های دیگر باعث تغییر مقاصد ایران نمی‌شوند، آنگاه باید به اهداف رژیم سوریه حمله کنیم.»

وزیر سابق وزارت آموزش رژیم صهیونیستی در خاتمه  سخنان خود خواهان افزایش جمعیت صهیونیست‌ها در بلندی‌های جولان شد.

رئیس رژیم صهیونیستی نیز در اظهارنظری «ایران» را کماکان تهدیدی علیه موجودیت تل آویو نامید.

به نوشته وبگاه روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، «رووین ریولین» روز یکشنبه گفت که ایران تهدید جدی علیه اسرائیل است.

بر این اساس، ریولین که در مراسم یادبود نظامیان در جنگ‌های 6 روزه حاضر بود، گفت: «ما حتی برای یک دقیقه نیز فراموش نمی‌کنیم که مسابقه تسلیحاتی ایران در مرزهای ما قرار دارد. ما به طور مداوم آن را تحت نظر داریم تا اسرائیل و مرزهای خود را حفظ کنیم.»

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز چند روز قبل با متهم کردن ایران به تلاش برای گشودن جبهه سوم از بلندی‌های جولان، تاکید کرد اجازه نمی‌دهند سامانه‌های پدافند موشکی ایران باعث بسته شدن آسمان فلسطین اشغالی شود.

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هشدار داد سامانه‌های پدافند موشکی ایران مستقر در سوریه می‌تواند باعث بسته شدن حریم هوایی فلسطین اشغالی شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید