رمزگشایی از طعنه های قلعه نویی/ خائنان استقلال

کدخبر: ۲۱۳۸۶۸
مهر:سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در تازه‌ترین مصاحبه‌اش پیش از بازی با استقلال از افرادی صحبت کرد که به این تیم چسبیده‌اند و «پدر مربیان قبلی را در آورده‌اند».
رمزگشایی از طعنه های قلعه نویی/ خائنان استقلال

 سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در تازه ترین مصاحبه‌اش پیش از دیدار با استقلال در بازی برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خیلی‌ها را به باد انتقاد گرفت. اما او در صحبتهایش به افرادی اشاره می‌کند که در گذشته به استقلال چسبیده بودند، مدتی به ظاهر دور بودند اما مجددا و بعد از قهرمانی در جام حذفی کنار استقلال دیده می‌شوند. قلعه نویی یک «کد» دیگر هم می‌دهد و اشاره می‌کند اینها همان هایی هستند که پدر منصوریان را در استقلال در آوردند.

قلعه نویی به این اکتفا نمی‌کند و از آنجایی که هجمه ایجاد شده علیه خودش در فضای مجازی را ناشی از تحرکات این فرد یا افراد می‌داند می‌گوید: «این آقایان در خرمشهر دور و بر استقلال دیده شدند و در جشن قهرمانی حضور داشتند. اینها فکر می‌کنند چون با پسر فلان آقا آمدند کسی نمی‌تواند به آنها حرف بزند.» 

سرمربی ذوب آهن در بخش دیگری از صحبتهایش می‌گوید: «چرا وقتی در بازی قبلی استقلال را دو بر یک بردیم بر علیه من در فضای مجازی هجمه درست نشد؟ اما الان این اتفاق افتاد؟» قلعه نویی خودش پاسخ این سئوال را می دهد: «چون در بازی قبلی این آقایان دور و بر تیم نبودند اما به تازگی دوباره سر و کله آنها پیدا شده و به تیم چسبیده‌اند.»

امیر قلعه نویی در صحبتهایش نام از هیچ فرد خاصی نمی‌برد. اما به نظر می‌رسد اشاره او به یکی از مدیران لایه میانی استقلال در گذشته‌های نه چندان دور است. فردی که در باره او گفته می‌شود با برخی بازیکنان بزرگ و ستاره‌های فوتبال به خصوص ستاره‌های استقلال روابط تجاری و  اقتصادی هم دارد. 

قلعه نویی در دوران حضورش در استقلال با این فرد چالش بزرگی داشت و هرگز نتوانست روابط کاری دوستانه‌ای با او برقرار کند. فرد مورد اشاره سرمربی پیشین آبی پوشان مدتی است به ظاهر سمتی در این باشگاه ندارد اما عملا همچنان ذی نفوذ است و در جریان دیدار آبی پوشان و خونه به خونه در خرمشهر به همراه یک آقازاده سیاسی در ورزشگاه اروندان خرمشهر دیده شد و در جشن قهرمانی این تیم هم شرکت کرد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید