حل مشکلات متروی نیویورک با یک اپلیکیشن

کدخبر: ۲۱۷۷۰۸
​اقتصاد نیوز: مترو و حمل و نقل زیرزمینی نکات مثبت و منفی خاص خود را دارد، اما اپلیکیشن Pigeon گوگل قصد دارد تا مضرات آن را تا حد ممکن کاهش دهد.
حل مشکلات متروی نیویورک با یک اپلیکیشن

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک،همان طور که می دانید، اپلیکیشن Waze در حال حاضر، کمک شایان توجهی به رانندگان و اشخاصی می کند که در سطح شهر رفت و آمد دارند؛ چرا که کاربران می توانند به کمک آن، وضعیت خیابان ها و شرایط مختلف ترافیکی شامل تصادف و موارد اینچنینی را به سایر افراد گزارش دهند و چنین اتفاقاتی داخل اپلیکیشن قابل مشاهده است.

اپلیکیشن Pigeon گوگل قصد دارد تا چنین شرایطی را برای افرادی که از مترو استفاده می کنند، محیا کند. به این ترتیب افراد می توانند شرایط مختلف مترو شامل تأخیر و مشکلات اینچنینی را در آن گزارش کرده و به این ترتیب، اشخاص دیگر را در جریان این امور بگذارند.

پروژه Area 120 گوگل که روی محصولات اینچنینی تمرکز دارد، پشت این اپلیکیشن قرار دارد و در حال حاضر، نسخه iOS آن برای کاربران این پلتفرم در دسترس قرار گرفته که می توانید به رایگان از اپ استوردانلود کنید.

اپلیکشن Pigeon گوگل

به کمک اپلیکیشن Pigeon گوگل شما می توانید علاوه بر مسیریابی برای رفتن به مناطق دیگر، در ایستگاه های مختلف و در صورت بروز مشکل، کامنت گذاشته و این موضوع را به اطلاع سایر افراد جامعه برسانید. به عنوان مثال زمانی که در یک ایستگاه مترو هستید و اتفاقی در آن منطقه می افتد، یک دکمه بنفش رنگ در پایین اپلیکیشن قرار گرفته و از شما می خواهد تا این موضوع را گزارش دهید.

از این پس افرادی که از متروی شهر نیویورک استفاده می کنند، می توانند مشکلاتی مانند بسته بودن ایستگاه یا ورودی های مرتبط به آن یا مسائلی مانند ورود یک شخص نوازنده به داخل ایستگاه در ابتدای صبح را به اطلاع مردم دیگر برسانند.

 
 
اپلیکیشن Pigeon گوگل

بد نیست بدانید که این اپلیکیشن در حال حاضر در مراحل ابتدایی خود به سر می برد و بیشتر مانند یک تجربه اولیه می ماند، اما ایده بسیار مفیدی به نظر می رسد که در آینده نزدیک، می توان حساب های بیشتری روی آن باز کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید