اپلیکیشنی که آمار دقیق محل زندگی شما را اعلام می کند

کدخبر: ۲۱۸۰۶۴
اقتصاد نیوز: اپلیکیشن Neighbourly گوگل به تازگی معرفی شده که به کمک آن، می توانید اطلاعات کاربردی در مورد محل زندگی خود به دست آورید.
اپلیکیشنی که آمار دقیق محل زندگی شما را اعلام می کند

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک،زمانی که به یک محل جدید نقل مکان می کنید، شناسایی محیط اطراف مسلما از اولویت های شما به حساب می آید. اپلیکیشن Neighbourly گوگل به شما کمک می کند تا با سوال و جواب از اهالی محل، مکان های اطراف محل زندگی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بشناسید.

 
اپلیکیشن Neighbourly گوگل

نسخه آزمایشی اپلیکیشن Neighbourly گوگل در حال حاضر در شهر مومبای هند و برای کاربران سیستم عامل اندروید در دسترس قرار گرفته است. افراد مختلف می توانند به وسیله متن یا صدا، از اهالی محل به زبان انگلیسی یا هشت زبان مختلف هندی در مورد مکان های مختلف سوال بپرسند. اشخاصی که در آن محوطه زندگی می کنند، می توانند با سوایپ کردن، سوال های مختلف را مشاهده و در صورت داشتن اطلاعات، به آنها پاسخ دهند. کل این فرایند در قالب عملیات رمزنگاری شده انجام می شود و اطلاعات کاربران به هیچ عنوان در دسترس یکدیگر قرار نمی گیرد. البته بد نیست بدانید که نام و تصویر پروفایل شما توسط دیگران قابل مشاهده است.

اپلیکیشن Neighbourly گوگل مطمئنا برای افرادی که در شهرهای بزرگ زندگی می کنند، گزینه بسیار مفیدی به حساب می آید. به نظر می رسد که غول دنیای جستجوگرها قصد دارد تا فعالیت های خود در حوزه تکنولوژی را به این ترتیب گسترش دهد. در حال حاضر مسئولان گوگل از کاربران درخواست می کنند تا مکان های مختلف مانند رستوران ها، کسب و کارها و سایر ساختمان های مفید را بررسی کرده و اطلاعاتی را در مورد آنها با دیگران به اشتراک بگذارند.

گوگل برای شروع این سرویس، به جای منطقه بومی خود (کالیفرنیا)، از شهر مومبای هند استفاده کرده که در نوع خود، موضوع جالبی به حساب می آید. بد نیست بدانید که در حال حاضر در کشور آمریکا، هلند و فرانسه، مردم از سرویس Nextdoor برای برآورده کردن نیازهای خود استفاده می کنند.

اپلیکیشن Neighbourly گوگل، اولین تلاش آنها برای ارائه خدمات درون شهری به مردم هند به حساب نمی آید. در ماه آوریل سال گذشته، آنها سرویس Areo را در این کشور راه اندازی کردند که خدمات ارسال کالا را بر عهده داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید