رئیس دستگاه امنیتی کدام کشور اسلامی در تل‌آویو به سر می‌برد؟

کدخبر: ۲۱۸۴۶۶
اقتصادنیوز: رسانه های اسرائیلی گزارش دادند، ژنرال عباس کامل رئیس دستگاه امنیت مصر برای موافقت پشت پرده قاهره با واشنگتن و تل آویو درخصوص طرح موسوم به «معامله قرن»مخفیانه وارد سرزمین های اشغالی شده و با مقام های تل آویو در این باره در حال گفت و گو است.

به گزارش اقتصادنیوز پایگاه اسرائیلی'عکا' ، 'مهدی مجید عبدالله' خبرنگار کردستان عراق مستقر در سرزمین های اشغالی این خبر را فاش کرد.

به گزارش ایرنابراساس گزارش این روزنامه نگار، کامل به دستور 'عبدالفتاح السیسی' رئیس جمهوری مصر ماموریت یافته است با مقام های تل آویو درباره سرمایه گذاری شرکت های اسرائیلی و آمریکایی در سینا در مقابل حمایت بی قید و شرط قاهره از طرح موسوم به 'معامله قرن' مذاکره کند.

این روزنامه نگار همچنین فاش کرد: 'احمد ابو هشیمه' تاجر مصری به همراه 'خالد صلاح' سردبیر روزنامه معروف 'الیوم السابع'، رئیس دستگاه امنیتی کشورشان را همراهی می کنند.

مجید عبدالله اعلام کرد: ژنرال کامل در اتاق 225 هتل crowne plaza واقع در شهر قدس سکونت دارد.

'معامله قرن' طرح جدید 'دونالد ترامپ' رئیس جمهوری آمریکا برای سازش فلسطینی ها با رژیم صهیونیستی است که بسیاری از حقوق ملت فلسطین را نادیده می گیرد و گفته می شود این طرح با همکاری و موافقت برخی کشورهای عربی تهیه شده است.

در این طرح، قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و شهری کیلومترها دورتر از قدس به عنوان پایتخت فلسطین معرفی می شود.

در طرح معامله قرن، فلسطین بدون نیروی نظامی است و گذرگاه های آن به طور مشترک با رژیم صهیونیستی اداره می شود.

از سوی دیگر 10 تا 15 درصد از مناطق سکونت فلسطینیان در کرانه باختری به تل آویو واگذار می شود، گذرگاه های میان کرانه باختری و نوار غزه و تامین امنیت و کنترل آب های سرزمینی و حریم هوایی فلسطین نیز در اختیار رژیم صهیونیستی قرار خواهد گرفت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید