جماران افشا کرد؛ کدامیک از مدیران جمهوری اسلامی پس از رحلت امام(ره) دستور تخلیه منزل عروس ایشان را صادر کرد؟

کدخبر: ۲۱۸۹۹۶
اقتصادنیوز : سایت جماران درباره مصاحبه محمد حسن رحیمیان با خبرگزاری فارس توضیحانی ارائه داد.

به گزارش اقتصادنیوز ،در بخشی از این توضیحات امده است:آقای رحیمیان ابتدا با معرفی مرحوم شیخ عبدالعلی قرهی به بیت امام معرفی شد، مرحوم حاج احمد آقا ایشان را نپذیرفت ولی بعد به سفارش مرحوم آیت الله  حسین‌علی منتظری و به خاطر خط خوبی که داشت ، به دفتر امام آمد. منشی آقای رسولی محلاتی بود و همه ی کاری که در دفتر امام داشت این بود که قبض های وجوهات را می نوشت. هیچ دخالتی در امور سیاسی دفتر امام نداشت و با مراجعینی که می خواستند وجوهات شرعی پرداخت کنند در ارتباط بود. از اردتمندان خاص مرحوم منتظری بود و برادرش را داماد بیت اقای منتظری کرد. روزی که امام ایشان را عزل کرد ،گویا بسیار عصبانی و معترض بوده و به مرحوم حاج احمد آقا بد می گفته است.

جماران در ادامه فاش کرد: اما فاجعه ی دیگر کار زشتی است که ایشان در دوران مدیریتش در بنیاد شهید با همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی کرد. آیا رحیمیان فراموش کرده که به دستور او منزل همسر شهیدی که پایه گذار انقلاب است، تخلیه شد؟ کاری که تا امروز هم بیت امام و آن شهید بزرگوارانه از افشای آن مانع می شوند؟

رحیمیان در نقل های خود در این مصاحبه هم اشتباهاتی دارد که معلوم می کند تا چه اندازه از داستان های بیت امام به دور بوده است.

به نظرم لازم است در روزهای آینده به تفصیل درباره شخصیت و مواضع سیاسی ایشان نکاتی را برای جامعه بازگو کرد. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید