جلوگیری از ورود آمریکایی‌ها به کاشمر با حکم دادستان!

کدخبر: ۲۲۱۶۷۶
اقتصادنیوز: طبق اخبار از ورود شهروندان آمریکایی به کاشمر ممانعت به عمل آمده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، غلامرضا طالعی امروز در دومین روز از هفته قوه قضائیه در نشست خبری با خبرنگاران که در محلی دادگستری این شهرستان برگزار شد، تاکید کرد: همچنین در خصوص ورود اتباع آمریکایی و صدور مجوزهای شکاری که در بسیاری از شهرهای کشور صادر و انجام شده بود، گفت: به رغم اینکه برای کاشمر هم این مجوز صادر شده بود اما جلوی آن گرفته شد.

دادستان کاشمر با بیان اینکه دستور داده شد که آمریکایی‌ها حق ندارند به این منطقه بیایند، افزود: با اختیارات قانونی که داشتیم از ورود این افراد جهت شکار به منطقه جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه برای کاشمر جهت شکار پنج راس قوچ توسط دو نفر از اتباع آمریکایی مجوز صادر شده بود، بیان کرد: به خاطر رعایت برخی از مسائل طی نامه‌ای از محیط زیست خواسته شد از این اقدام پیشگیری کرده و اعلام کردیم که حق ورود اتباع آمریکایی به این شهرستان وجود ندارد.

طالعی بیان کرد: جای سوال است که وقتی آمریکا در سطح بین المللی دشمنی خود را به طور علنی اعلام می‌کند و تاکید براین مطلب دارد و اقدام هم می‌کند چرا باید اتباع آمریکایی به دومین شهر زیارتی استان و چهارمین شهر زیارتی کشور آمده و این اقدام را انجام دهند.وی در ادامه با اعلام اینکه دادستان به هر اداره، نهاد، ارگان و جای دیگری که احساس کند حقوق مردم و منافع عمومی در خطر است باید ورود کنند و خواهد کرد، بیان کرد: در خصوص حقوق عامه ورود جدی و قاطعانه خواهیم داشت.

طالعی با تاکید براینکه تمامی اقدامات نهادها و ادارات به طور جدی رصد می‌شود، گفت: تمامی ادارات و نهادها در برابر وظایف، حقوق و تکالیفی که در برابر مردم دارند باید پاسخگو باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید