شناسایی زنی که برای نمایندگان پیامک تهدیدآمیز می فرستاد

کدخبر: ۲۲۱۶۹۰
اقتصادنیوز :معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: زنی که برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیامک های تهدید آمیز می فرستاد در مشهد شناسایی شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا ،محمد رحیم نوروزیانافزود: نیروهای امنیتی این زن را شناسایی کرده اند اما هنوز خبری مبنی بر دستگیری وی نداریم. 

علی ادیانی نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی خرداد ماه امسال طی تذکری با استناد به ماده 149 آیین‌نامه داخلی مجلس گفته بود: بمبارانی از پیامکهای تهدید آمیز از سوی افراد ذینفع و گروههای مختلف بر روی گوشی های تلفن همراه نمایندگان برای تغییر رأی آنها نسبت به لوایح مختلف را شاهد هستیم در حالی که جایگاه نمایندگان والاتر از این است که بخواهند با تهدید و هجمه نظر او را تغییر داده یا به وی خط بدهند. 

* فضا سازی سیاسی در زمینه دادن مجوز شکار به 2 تبعه آمریکایی 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: در موضوع دادن اجازه شکار به 2 تبعه آمریکایی در نیشابور چنان فضاسازی شد که گویی بخشی از فضای کشور به آمریکائیها فروخته شده در حالی که صدور این مجوزها یک کار مرسوم بوده است. 

وی گفت: تا سال 1386و قبل از دولت تدبیر و امید 14 مجوز شکار برای اتباع آمریکایی به طور عمده در منطقه نیشابور صادر شد، چرا در آن زمان صدای کسی درنیامد؟ 

وی افزود: اداره حفاظت محیط زیست، جمعیت وحوش شکارگاههای خود را می سنجد و اگر تعداد یک گونه زیادتر از حد طبیعی شده باشد مجوز شکار تعداد مشخصی از آن گونه به شکارچیان داخلی یا خارجی داده می شود. 

نوروزیان اظهار کرد: از این 2 تبعه آمریکا نیز 17 هزار دلار بابت این شکارها گرفته شده که برای کشور درآمدزایی داشته است و علاوه بر آن آنها برای مترجم و راهنما هم در کشور هزینه کرده اند. 

وی گفت: مجوز شکار در منطقه فقط برای اتباع آمریکایی صادر نشده بلکه اتباع فرانسه، ایتالیا، اتریش، آلمان، کانادا، مجارستان، مکزیک، نروژ و اسپانیا هم در این منطقه مجوز شکار داشته اند ولی مسئله چنان مطرح شد که گویی به منافع ملی بی توجهی شده است. 

وی افزود: اینها تبلیغات سیاسی است. 

* شورای تامین مصوبه ای برای تعطیلی کافی شاپها در شبهای برگزاری مسابقات فوتبال نداشته است 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: این ادعا که براساس مصوبه شورای تامین شهرستان مشهد اعلام شده که در شبهای پخش بازیهای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی کافی شاپهای این شهر تعطیل باشند، کذب و دروغ است. 

وی گفت: ما این روشها را قبول نداریم و اگر اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی نیز چنین کاری کرده اشتباه بوده است. 

وی افزود: اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی مشهد در یکی دو خیابان به تعدادی محدودی از کافی شاپها اعلام کرده بود که بعد از پایان بازی به کار خود خاتمه دهند تا باعث ایجاد تجمع و مزاحمت نشود که آن هم در حد توصیه بوده است. 

* فعالیت سازمان یافته و گروه سیاسی بدون ثبت حزب، یک منکر است 

نوروزیان اظهار کرد: اینکه جریان و گروهی بدون ثبت حزب، کار سیاسی سازمان یافته انجام دهد، یک منکر است و ما با این رویه مخالفیم و مصمم هستیم به کار آن پایان دهیم. 

وی گفت: رسانه ها، نخبگان و احزاب قانونی نیز باید مقابله با اینگونه فعالت ها را محور مطالبات خود قرار دهند. 

وی افزود: به طور مثال ارائه لیست هایی با عنوان 'هوالمطلوب' در خارج از ساعات تبلیغات انتخاباتی که طی چند انتخابات گذشته در مشهد انجام شد، حرام است و با اینگونه اقدامات برخورد می کنیم و تعارفی هم با کسی نداریم. 

  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید