واکنش فرمانداری تهران به حوادث امروز بازار تهران

کدخبر: ۲۲۲۱۱۹
اقتصادنیوز : معاون سیاسی فرماندار تهران گفت: بر اساس صحبت‌هایی که با اصناف انجام شده و همچنان نیز ادامه دارد، امیدواریم فردا صبح واحدهای تجاری و صنفی به فعالیت خود ادامه دهند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ،عبدالعظیم رضایی با اشاره به اعتراضات کسبه تهران و شکل‌گیری برخی تجمعات در سطح شهر در محدوده بازار تهران در روز دوشنبه با تاکید بر سازمان یافته نبودن این تجمعات و مشخص نبودن نمایندگان معترضین، اظهار کرد: برخی کسبه تهران به خاطر نگرانی‌هایی که از وضعیت نوسانات ارز و مسائل این‌چنینی داشتند، امروز اقدام به برگزاری تجمعاتی در محدوده بازار تهران کردند.

اهم اظهارات وی به شرح زیر است:

*ما تاکنون جلسات مختلفی با اصناف داشته‌ایم، همچنین قرار شده که با نمایندگان هر صنفی گفت‌وگو شود تا آنها مسائل‌شان را مطرح نمایند و ما نیز سریعا آنها را پیگیری کنیم تا آرامش به بازار باز گردد.

*تاکنون هیچ یک از شرکت‌کنندگان در تجمعات امروز بازار تهران دستگیر نشده‌اند.

* مردم فهیم تهران به مسائل مختلف توجه ویژه‌ای دارند، همان‌طور که در روزهای قبل نیز در اماکن مختلف از جمله ورزشگاه آزادی مسابقات فوتبال به نمایش گذاشته شد و هیچ مشکل خاصی ایجاد نشد امشب نیز این اتفاق خواهد افتاد و قطعا کسانی که برای تماشای فوتبال به ورزشگاه می‌روند از علاقه‌مندان به تیم ملی هستند و مطمئنا هیچ ارتباطی با مسائل اصناف و کسبه و اعتراضات آنها نخواهند داشت. آنها به دنبال شادی خود هستند و در همان استادیوم نیز شادی خود را نشان خواهند داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید