بازتاب خداحافظی آزمون در رسانه های روسیه و اسپانیا

کدخبر: ۲۲۲۶۶۴
اقتصاد نیوز: خبر خداحافظی سردار آزمون از تیم ملی فوتبال ایران در رسانه‌های ورزشی روسیه و اسپانیا بازتاب یافت.
بازتاب خداحافظی آزمون در رسانه های روسیه و اسپانیا

به گزارش اقتصاد نیوز، خبر اعلام خداحافظی سردار آزمون از بازی‌های ملی در رسانه‌های روسیه نیز مورد توجه قرار گرفت. این رسانه‌ها با اکتفا به انتشار این خبر هیچگونه تحلیلی درباره تصمیم ناگهانی سردار آزمون نکردند.

خبرگزاری تاس روسیه در این رابطه به نقل از سردار آزمون نوشت: بازی در تیم ملی فوتبال ایران برایم افتخار بزرگی بود اما متاسفانه می‌خواهم با تیم ملی خداحافظی کنم. این سخت‌ترین تصمیم زندگی‌ام است، زیراه راه‌یافتن بازیکنان جوان به تیم ملی آسان نیست.

سایت اسپورتس روسیه با اشاره به تصمیم مهاجم تیم روبین‌کازان برای عدم پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در آینده بخشی دیگری از پیام سردار آزمون را منتشر کرد و می‌نویسد: بیماری مادرم مرا به گرفتن یک تصمیم دشوار هدایت کرد اما در نهایت از میان تیم ملی و مادرم، مادرم را انتخاب کردم.

 خبرگزاری ورزشی چمپیونات روسیه نیز خبر کوتاهی در این رابطه منتشر کرد و از خداحافظی سردار آزمون، مهاجم ۲۳ ساله روبین‌کازان با تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.

سایت روسی یورو اسپورت هم بیماری مادر سردار آزمون را دلیل اصلی این مهاجم ایرانی برای خداحافظی از تیم ملی فوتبال کشورش عنوان کرد.

دیگر رسانه‌های ورزشی از جمله اسپورت اکسپرس، اسپورت باکس، اسپورت و ریانووستی نیز فقط به انتشار خبر خداحافظی سردار آزمون از تیم ملی فوتبال ایران اکتفا کردند.

همچنین سایت معتبر اسپانیا هم خداحافظی مهاجم ایرانی را به خاطر توهین به او و خانواده‌اش عنوان کرد.سایت آس اسپانیا نیز به این موضوع پرداخت و نوشت: آزمون، مهاجم ۲۳ ساله ایرانی به خاطر توهین‌ها از تیم ملی خداحافظی کرد. او در صفحه شخصی‌اش نوشت که این موضوع باعث تشدید شدن بیماری مادرش شده و او را مجبور کرده است چنین تصمیم سخت و دردناکی بگیرد.

این رسانه اسپانیایی در ادامه نوشت: ایران که پس از پیروزی برابر مراکش، شکست مقابل اسپانیا و تساوی مقابل پرتغال از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه کنار رفت با توهین بخشی از هوادارانش رو به رو شد. آزمون بهترین گلزن تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی که نتوانست در مرحله گروهی گلزنی کند انتخاب میان تیم ملی و مادرش را سخت عنوان کرد و نوشت که کاملا آشکار بود که مادرم را انتخاب کنم.

آس در پایان به ستاره بودن آزمون در تیم ملی اشاره کرد و نوشت: افراد زیادی معتقد بودند که آزمون، جانشین برترین گلزن تاریخ ایران یعنی علی دایی می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید