ناآرامی در خرمشهر/برخی معترضان به اموال عمومی خسارت زدند/استفاده پلیس از گاز اشک‌آور

کدخبر: ۲۲۳۰۸۴
اقتصادنیوز: برخی معترضان خرمشهری شنبه شب اعتراض مسالمت آمیز خود را به خشونت کشانده و ضمن درگیری با ماموران انتظامی به اموال عمومی نیز خسارت وارد کردند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا حاضر در محل برخی معترضان خرمشهری پس از دعوت مسالمت آمیز پلیس از آنان برای متفرق شدن به سوی پلیس سنگ و اشیا پرتاب کردند.

آنان سپس در خیابانها به راه افتاده و به برخی اموال عمومی از قبیل بانکها و سطل های زباله خسارت وارد کردند و یک پل در خرمشهر را نیز آتش زدند و گفته می شود به موزه دفاع مقدس نیز خساراتی وارد کردند.

بر پایه این گزارش پلیس نیز اقدام به شلیک گاز اشک آور کرده و تا حدودی نیز آنها را متفرق کرده ولی هنوز به طور کامل متفرق نشده اند.

هنوز اخباری از آمار رسمی مصدومین و یا دستگیر شدگان این حوادث منتشر نشده است و خبرنگاران ایرنا در تلاش برای اخذ نظرات مسئولان هستند هر چند گفته می شود تعدادی از معترضین و ماموران انتظامی مصدوم شده اند.

گفته می شود بسیاری از این افراد غیر بومی بوده و با هدف بر هم زدن اوضاع و آرامش شهر خود را به حلقه معترضان رسانده اند.

بسیاری از شهروندان خرمشهری خود را از صف این هنجارشکنان جدا کرده و نسبت به عملکرد خشونت بار آنان معترض هستند.

نیروهای انتظامی و امنیتی به صورت گسترده در محل هستند و اوضاع را به خوبی تحت کنترل خود دارند.

شهرستانهای آبادان و خرمشهر طی سه روز گذشته به دلیل پایین آمدن کیفیت آب شاهد اعتراضات مسالمت آمیز مردم این شهرها بوده اند.

استاندار خوزستان امروز از بهتر شدن وضعیت آب این ذو شهرستان خبر داد و گفت تا 15 تیر وضعیت آب این 2 شهرستان به حالت عادی برخواهد گشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید