تاریخ عرضه گلکسی نوت 9 مشخص شد

کدخبر: ۲۲۵۵۲۱
اقتصاد نیوز: با گذشت روزها، به موعد رونمایی از فبلت جدید سامسونگ نزدیک می شویم و به این ترتیب، تاریخ عرضه گلکسی نوت 9 در رسانه ها منتشر شد.
تاریخ عرضه گلکسی نوت 9 مشخص شد

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک، همان طور که می دانید، Galaxy Note 9 سامسونگ این روزها به تیتر اول رسانه های خبری تبدیل شده و اخبار و شایعات زیادی پیرامون آن مطرح می شود و همین موضوع نیز باعث شده تا توجه سیل عظیمی از کاربران به آن معطوف شود. اگر پیگیر اخبار باشید، مطمئنا می دانید که طراحی نوت 9 تفاوتی با نسل پیشین خود نخواهد داشت (رندر جدید گلکسی نوت 9 منتشر شد؛ طراحی تکراری و ناامیدکننده!). به این ترتیب نباید منتظر سورپرایزی در این زمینه باشیم و همین موضوع سبب می شود تا توجه اهالی دنیای تکنولوژی به مشخصات داخلی دستگاه مانند پردازنده، نمایشگر ، باتری و تکنولوژی های به کار گرفته شده جلب شود.

پیش تر در خبرها اعلام شد که کره ای ها به دنبال آن هستند تا در نهم آگوست، فبلت جدید خود را معرفی کنند، اما تاریخ عرضه گلکسی نوت 9 در گزارشات جدید به حدود دو هفته بعد، یعنی 24 آگوست موکول شده است (سامسونگ تاریخ معرفی گلکسی نوت 9 را رسما اعلام کرد). البته با احتساب این دیرکرد، باز هم زمان رونمایی از آن نسبت به نوت 8 که 15 سپتامبر سال گذشته اتفاق افتاد، تقریبا یک ماه زودتر است. تحلیل گران و افراد صاحب نظر در این حوزه بر این باورند که سامسونگ قصد دارد تاریخ عرضه گلکسی نوت 9 را کمی زودتر در نظر بگیرد تا این دستگاه، با معرفی آیفون نسل بعد به حاشیه فرو نرفته و فراموش نشود. سامسونگ در سال جاری، استراتژی جدیدی را برای فروش محصولات خود در نظر گرفته و باید منتظر ماند و دید که تصمیمات اتخاذ شده از سوی مدیران، آیا نتیجه بخش خواهد بود یا خیر.

فبلت بعدی سامسونگ به تازگی در نسخه چینی وبسایت FCC رویت شد که برخی مشخصات آن نیز به این ترتیب افشا گردید. امکان استفاده از دو سیم کارت به صورت همزمان و پشتیبانی از شبکه های TD-LTE, FD/TD-SCDMA/WCDMA/cdma2000/ CDMA 1X/GSM یکی از ویژگی های این محصول به حساب می آید. در تصویر زیر می توانید برخی مشخصات این دستگاه را مشاهده کنید:

تاریخ عرضه گلکسی نوت 9

از جمله دیگر مشخصات احتمالی Galaxy Note 9 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صفحه نمایش 6.3 اینچی بی کران
  • آخرین نسل از پردازنده اسنپدراگون و اگزینوس
  • دوربین دوگانه قرار گرفته روی S9 پلاس به همراه قابلیت فوق العاده عکاسی در شرایط نوری کم
  • 6 گیگابایت رم
  • 128 گیگابایت حافظه داخلی
  • باتری 4000 میلی آمپر ساعتی
  • قلم S Pen با قابلیت پشتیبانی از بلوتوث (قلم S Pen گلکسی نوت 9 به قابلیت پخش موزیک مجهز می شود)
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید