تقدیر خلاقانه شهرداری لندن از سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس+عکس

کدخبر: ۲۲۶۳۸۲
اقتصادنیوز: در پی راه یافتن تیم ملی فوتبال انگلیس به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام جهانی 2018 روسیه ، ایستگاه مترو 'ساوتگیت' در شمال لندن به مدت 48 ساعت به نام کامل سرمربی انگلیس «گرت ساوتگیت» تغییر یافت.
تقدیر خلاقانه شهرداری لندن از سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس+عکس
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سازمان حمل‌ونقل انگلیس با انتشار بیانه‌ای اعلام کرد که این اقدام به‌پاس تلاش‌های سرمربی و بازیکنان تیم ملی فوتبال انگلیس در مسابقات جام جهانی صورت گرفته است.
تیم ملی انگلیس پس از شکست دو بر صفر سوئد در مرحله یک‌چهارم نهایی به نیمه‌نهایی راه یافت. اما در بازی بعدی شانس با سه شیرهای انگلیسی یار نبود و پس از ارائه یک بازی نفس‌گیر، دو بر یک میدان را به تیم کرواسی واگذار کرد و از صعود به مرحله نهایی بازماند.
گرت ساوت گیت
این برای اولین بار طی نزدیک به 30 سال گذشته بود که تیم ملی انگلیس توانسته بود به مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی راه پیدا کند.
ایستگاه مترو ساوتگیت واقع در منطقه انفیلد در شمال لندن در خط پیکادلی قرار دارد و تا فردا شب (سه‌شنبه) پیشوند «گرت» را به نمایش خواهد گذاشت. پیش‌ازاین مسافرانی که از این ایستگاه عبور می‌کردند، به ابتکار خود نام گرت را بالای نشان ایستگاه ساوتگیت حکاکی کرده بودند. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید