سفیر عربستان سعودی در آمریکا مدعی شد: رابطه ایران با القاعده به آغاز دهه نود برمی‌گردد

کدخبر: ۲۲۷۶۲۴
اقتصادنیوز؛خالد بن سلمان در ادامه اتهام زنی‌های بی اساس خود علیه ایران گفت: رابطه ایران با القاعده به آغاز دهه نود بر می گردد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر؛ خالد بن سلمان سفیر عربستان در آمریکا در حساب کاربری خود در توییتر به تکرار ادعاهای واهی علیه ایران پرداخت.

وی مدعی شد: ایران تاریخ طولانی در حمایت از تروریسم دارد. تاریخ نظام ایران در حمایت از تروریسم نه فقط در خاورمیانه بلکه در سطح بین المللی معروف است.

سفیر سعودی در آمریکا که رابطه قوی آن با گروههای تروریستی بر همگان آشکار است، ادعا کرد: رابطه ایران با القاعده به آغاز دهه نود بر می گردد.

خالد بن سلمان مدعی شد: عربستان سدی بلندی در برابر هر طرفی که هرج و مرج ایجاد می کند و در راس آنها ایران و گروههای تروریستی قرار دارند، عمل خواهد کرد. عربستان دستاوردهای بسیاری در مقابله با تروریسم و تفکرات افراطی خواه ضد گروههای تروریستی مانند القاعده و داعش یا ضد نظام های حامی تروریسم مانند ایران به دست آورده است. هر دو آنها دو روی یک سکه هستند.

شایان ذکر است که مساله حمایت ایران از تروریست ها درحالی مطرح می شود که ایران مخالف اول تروریسم در جهان است و برای ریشه کن کردن آن تلاش های فراوانی کرده است و در شکست دادن داعش و دیگر گروهک های تکفیری در سوریه و عراق نقش زیادی داشته است این در حالی است که عربستان سعودی مرزهای خود را به روی تروریست ها باز کرد تا وارد عراق و سوریه شوند و از آنها حمایت کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید