واژگونی اتوبوس در هرمزگان ۲۳ مصدوم بر جای گذاشت

کدخبر: ۲۲۸۴۴۳
اقتصاد نیوز: رئیس پلیس راه هرمزگان گفت: اتوبوس حامل متسابقین قرآنی در محور پارسیان بندرعباس از جاده خارج و دو مصدوم برجای گذاشت.

 به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از مهر؛ علی اسفندانی در تشریح این خبر اظهار داشت: اتوبوس اسکانیا حامل متسابقین قرآنی شهرستان پارسیان به سمت بندرعباس در حرکت بود که رأس ساعت ۱۶:۲۲دقیقه امروز در کیلومتر ۴۶ بندرلنگه جاده حمیران به برکه سفلین از جاده خارج و دو مصدوم برجای گذاشت.

وی در ادامه افزود: این اتوبوس، ۲۶ مسافر مربوط به اداره اوقاف و امور خیریه بوده که برای شرکت در مسابقات قرآن عازم شهرستان رودان بوده‌اند.

فرمانده پلیس راه هرمزگان در ادامه، علت خروج این اتوبوس را خواب‌آلودگی و عدم توجه به جلو عنوان و تصریح کرد: در این حادثه، دو نفر از مسافران به مراکز درمانی منتقل شدند.

این در حالی است که سرپرست سازمان اورژانس کشور از مصدومیت ۲۳ نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در استان هرمزگان خبر داد.

پیرحسین کولیوند با اشاره به واژگونی یک دستگاه اتوبوس در استان هرمزگان اظهار کرد: ساعت ۱۶:۱۰ امروز واژگونی این اتوبوس در جاده حمیران به برکه سفلین در بندر لنگه به سامانه ۱۱۵ اورژانس اعلام شد و ۴ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست سازمان اورژانس کشور درباره جزئیات این حادثه گفت: در پی این اتفاق ۲۳ نفر مصدوم شدند که با حضور تکنسین‌های اورژانس ۱۶ نفر در محل درمان شدند و ۷ نفر از این مصدومان برای دریافت خدمات درمانی بیشتر، به مراکز درمانی منتقل شدند.

گفتنی است، مرحله استانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان هرمزگان طی روزهای چهارم و پنجم مردادماه و به میزبانی شهرستان رودان برپا می‌شود.

مراسم افتتاحیه این مسابقات نیز چهارشنبه شب سوم مردادماه برگزار خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید