صهیونیست‌ها نگران تکرار تجربه بادبادک‌های آتش‌زا در کرانه باختری

کدخبر: ۲۳۰۹۲۶
اقتصادنیوز: مقابله با بادبادک‌های آتش زا که جوانان فلسطینی از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی روانه می‌کنند، به اصلی‌ترین معظل و دغدغه مقامات رژیم صهیونیستی طی ماه‌های اخیر تبدیل شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مرکز اطلاع رسانی فلسطین نوشت، جوانان فلسطینی از آغاز تظاهرات بزرگ بازگشت در نوار مرزی غزه وارد فاز مقاومتی جدیدی شده‌اند و با ارسال بالون‌ها و بادبادک‌های آتش زا قصد مقابله با رژیم صهیونیستی و وارد کردن خسارت به این رژیم را دارند.

ساکنان غزه که نزدیک به 12 سال است تحت محاصره هستند و هیچ ارتباطی با دنیای خارج ندارند و حتی از ابتدایی‌ترین حقوق خود نیز محروم هستند، با استفاده از این راهکار مقاومتی خلاقانه خود تاکنون ضربات بسیار سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد کرده‌اند.

مقامات دولت و ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون ده‌ها جلسه برای مقابله با این پدیده نوظهور در نوار غزه برگزار کرده‌اند اما هیچ راه حلی برای آن نیافته و از توقف آن عاجز مانده‌اند.

نکته قابل توجه اینکه روز گذشته دو بادبادک آتش زا در کوه جرزیم در نابلس پیدا شد و همین مساله مسؤولان رژیم صهیونیستی را نسبت به انتقال تجربه به پرواز درآوردن بادبادک‌ها و بالون‌های آتش زا این بار در کرانه باختری به شدت نگران کرده است.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به این مطلب افزود که ارتش در حال تحقیق در مورد این دو بادبادک است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی نیز در این باره گزارش داد که اگر تجربه بادبادک‌های آتش زا در کرانه باختری تکرار شود، خطرات زیادی را برای رژیم صهیونیستی در پی خواهد داشت و اوضاع در کرانه باختری نسبت به نوار غزه کاملا متفاوت است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید