کشتی گیران هم روی بیلبوردهای شهر می‌روند

کدخبر: ۲۳۰۹۸۶
اقتصاد نیوز:شهردار تهران گلایه کشتی گیران بابت قرار نگرفتن روی بیلبوردهای شهری را به جا دانست.کشتی گیران کشور اغلب به وجود تبعیض بین این ورزش با سایر ورزش ها گلایه دارند. این موضوع بیشتر درمقایسه با فوتبال وجود دارد و فدراسیون کشتی نیز بارها از مسئولان ورزش کشور انتقاداتی را وارد کرده است.آنها که مدتی قبل به دلیل آنچه که اجحاف در حق خود می دانستند از شهردار تهران هم گلایه کرده بوند و حالا به نظر می رسد به مقصود خود رسیده باشند.
کشتی گیران هم روی بیلبوردهای شهر می‌روند

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت روز نو، چندی پیش بود که فدراسیون کشتی در نامه ای به شهردار تهران به موضوع قرار نگرفتن کشتی گیران روی بیلبوردهای شهری اعتراض کرد. این اتفاق بعد از موضوع اهدای چند بیلبورد به فیلم «سریک » سردار آزمون و جنجال های بعد از آن رخ داد.همچنین در طول برگزاری جام جهانی شاهد نصب بیلبوردهای پرتعداد در سطح شهر برای حمایت از شاگردان کی روش بودیم.حالا بعد از گذشت چند هفته شهردار تهران به نامه جمعی از کشتی گیران و مربیان در مورد قرار نگرفتن تصاویر قهرمانی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان در رقابت های جهانی در بیلبوردهای سطح  شهر پاسخ داد.

محمدعلی افشانی در نامه ای به معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، گلایه آنها را به جا دانست.بر این اساس افشانی از شجاع پوریان معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری خواسته است تا ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در فرصت مقتضی نسبت به جبران این موضوع اقدام کند. با این شرایط در چند روز آینده شاهد حضور کشتی گیران بر روی بیلبورد های شهرتهران خواهیم بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید