آماری از تکرار تساوی ها در فوتبال باشگاهی ایران

کدخبر: ۲۳۱۸۱۳
اقتصاد نیوز:لیگ برتر فوتبال ایران هفته‌ی پر تساوی‌ای را پشت سر گذاشت.
آماری از تکرار تساوی ها در فوتبال باشگاهی ایران

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل ازسایت نود، هفته‌ی سوم رقابت‌های لیگ برتر جمعه شب با برگزاری پنج بازی به پایان رسید. نکته عجیب در بازی‌های این هفته این بود که در۸ بازی برگزار شده، ۴ بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید، ۲ بازی هم یک بر یک شد و فقط در دو بازی برنده داشتیم.

در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر فقط ۳ بار بوده که بیشتر از این تعداد در یک هفته تساوی بدون گل داشته‌ایم. بیشترین تعداد تساوی بدون گل در تاریخ لیگ برتر در یک هفته، به هفته‌ی بیست چهارم لیگ دوازدهم بر‌می‌گردد که در این هفته از ۹ بازی برگزار شده، ۶ بازی به تساوی بدون گل انجامید و ۳ بازی دیگر برنده داشت.

بعد از هفته‌ی بیست و چهارم لیگ دوازدهم، در هفته‌ی هفتم دوره‌ی اول لیگ برتر اتقاقی عجیب در بازی‌ها افتاد که دیگر در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر تکرار نشد. در این هفته تمام هفت بازی‌ای که برگزار شد، به تساوی انجامید. از این هفت تساوی، پنج بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و دو بازی دیگر هم با تساوی‌های یک بر یک و ۳ بر ۳ تمام شدند.

علاوه بر دو هفته‌ای که در مورد آن‌ها حرف زدیم، در هفته‌ی بیست و پنجم لیگ سیزدهم هم پنج بازی از هشت بازی برگزار شده به تساوی بدون گل انجامید. در این هفته از رقابت‌ها یک بازی دیگر هم  یک بر یک شد و در دو بازی برنده داشتیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید