اشاره ژوزه مورینیو در مورد ساخت مستندی در مورد فوتبال

کلاس در فوتبال خریدنی نیست!

کدخبر: ۲۳۳۴۲۰
​اقتصاد نیوز:مستندی که آمازون از منچسترسیتی تهیه و پخش کرده ظاهرا چندان آقای خاص را تحت تاثیر قرار نداده است.
 کلاس در فوتبال خریدنی نیست!

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از طرفداری، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد معتقد است در مستند آمازون درباره منچسترسیتی به دیگر تیم‌ها بی احترامی شده است.

کمپانی عظیم آمازون همان طور که وعده داده بود، روز گذشته مستندی هشت قسمتی از آنچه در منچسترسیتی گذشت تا این تیم با ثبت چندین رکورد تاریخی قهرمانی فصل 2017/18 لیگ برتر شود را منتشر کرد. مستندی که شامل رختکن، دفتر کادر فنی و دفتر مدیران باشگاه می‌شود. مستندی که پپ از آن استقبال کرد و مدعی شد چیز خاصی نیست اما به نظر مورینیو را تحت تاثیر قرار نداده است.

به گزارش اسکای اسپورتس، آقای خاص درباره این مستند می‌گوید:«شما می‌توانید با احترام به دیگر تیم‌ها، فیلم معرکه‌ای بسازید. برای داشتن یک ویدئوی معرکه لازم نیست به بقیه بی احترامی کنید. می‌توانید باشگاه ثروتمندی باشید و بهترین بازیکنان دنیا را بخرید اما کلاس خریدنی نیست و مستند سیتی این را به وضوح نشان داد. سیتی به وضوح نشان داد که کلاس با مستند خریدنی نیست. رقابت در فصل جدید؟ فصل گذشته خودمان را در موقعیت دشواری قرار دادیم چون حالا فقط می‌توانیم با قهرمانی عملکرد بهتری داشته باشیم. گاهی که روزنامه می‌خوانم یا تلویزیون می‌بینم، انگار که ششم یا هفتم شده‌ایم و همه دیگر تیم‌های بزرگ کشور از ما بهتر کار کرده‌اند! ما دوم شدیم. لیورپول با خریدهای معرکه‌اش به دنبال قهرمانی است. چلسی و منچسترسیتی ترکیب فوق العاده‌ای دارند. تاتنهام هم با حفظ بهترین بازیکنانش، سرمایه گذاری بسیار خوبی انجام داد. این خودش بهترین خریدی است که می‌توانید انجام بدهید. آنها می‌توانستند 200 میلیون پوند خرج کنند اما اگر هری کین یا کریستین اریکسن را از دست می‌دادند ... بزرگ‌ترین سرمایه گذاری آنها همان حفظ تمام بازیکنان مهم شان بود. آرسنال هم بهتر از قبل کار خواهد کرد. گرچه بازی اول را باخت. به نظرم فصل بسیار دشواری خواهد بود.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید