روحانی به دانشگاه تهران می‌رود؟

کدخبر: ۲۳۶۰۸۹
اقتصادنیوز: معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران از حضور حسن روحانی در این دانشگاه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این حضور احتمالا قبل از عزیمت رئیس‌جمهور به سازمان ملل صورت خواهد گرفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، مجید سرسنگی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال حضور حسن روحانی در دانشگاه تهران در شهریور ماه گفت: محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران در نامه‌ای به حسن روحانی رئیس‌جمهوری خواسته است که در شهریور ماه در این دانشگاه حضور پیدا کند.

وی افزود: توقع دانشگاه تهران از رئیس‌جمهور این است که برای آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها در این دانشگاه حضور پیدا کند؛ چراکه آغاز این مراسم بسیار مهم است و به صورت سالیانه این مراسم نمادین برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران تصریح کرد: همواره رئیس دولت برای حضور در دانشگاه تهران جهت آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها حضور پیدا می‌کردند و امیدواریم امسال حسن روحانی هم حضور پیدا کند.

وی با بیان اینکه با آن‌که رئیس‌جمهور برنامه‌های مختلفی دارند اما امیدواریم برای حضور در دانشگاه تهران فرصت قائل شوند؛ چراکه این حضور رئیس‌جمهور مطالبه جدی دانشجویان به حساب می‌آید.

سرسنگی خاطرنشان کرد: دانشگاهیان از حسن روحانی می‌خواهند که حضور بیشتری در دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه تهران داشته و در جمع اساتید و دانشجویان حضور پیدا کنند؛ چراکه آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه فرصت خوبی برای دولت محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: روز حضور رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران با هماهنگی دفتر وی مشخص خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید