فروش ۱.۲ میلیارد دستگاه گوشی آیفون در جهان

کدخبر: ۲۳۸۵۲۹
اقتصاد نیوز:اپل چند روز پیش هم‌زمان با معرفی محصولات جدید خود، آمار جدیدی از تعداد دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل iOS در جهان ارائه داد.
فروش ۱.۲ میلیارد دستگاه گوشی آیفون در جهان

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایسنا، اپل همچون رسم هرساله خود که در رویدادی در ماه سپتامبر از محصولات جدید خود نظیر گوشی‌های آیفون، نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل واچ و تبلت های آیپد رونمایی کرد. علاوه بر معرفی سه مدل آیفون جدید و سری چهارم ساعت‌های هوشمند اپل واچ، آمار و ارقام جدیدی را در مورد تعداد دستگاههای الکترونیکی مجهز به سیستم عامل iOS فعال در جهان و همچنین تعداد بازددیکنندگان و خریداران فروشگاههای رسمی اپل استور را منتشر کرد.

این اطلاعات نشان می دهد که تعداد محصولات مبتنی بر iOS فعال در جهان اعم از گوشی‌های آیفون، تبلت آی‌پد و آی‌پاد به دو میلیارد دستگاه رسیده است که این رقم یک جهش بسیار قابل‌ ملاحظه برای اپل به شمار می رود. این بدان معناست که اپل توانسته است تا به امروز بیش از ۲ میلیادر دستگاه iOS خود را در جهان به فروش برساند که از این میزان ، ۱.۲ میلیارد دستگاه آن به فروش گوشی‌های آیفون اختصاص داشته است.

تیم کوک – مدیر عامل اپل، در این رابطه گفت: این آمار نشان می‌دهد که تکنولوژی توانسته است زندگی بسیاری از مردم جهان را متحول کند و در این تاثیر مثبت و کارساز، دستگاههای iOS و محصولات اپل نقش بسیار پررنگ و بسزایی داشته‌اند.

وی در ادامه اشاره کرد که هرساله ۵۰۰ میلیون نفر از فروشگاههای رسمی اپل استور در گوشه و کنار دنیا بازدید می‌کنند و خیل عظیمی از آنها به محصولات اپل علاقمند شده و با دستانی پر این فروشگاهها را ترک می‌کنند که این خود مایه افتخار شرکت بزرگ اپل است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید