پیش بینی افزایش قیمت گوشی های آیفون جدید

کدخبر: ۲۳۷۳۶۶
اقتصاد نیوز:قیمت آیفون های 2018 اپل در مقایسه با نسل کنونی افزایش پیدا می کند. این اطلاعات توسط گزارشی جدید در فضای مجازی منتشر شده است.
پیش بینی افزایش قیمت گوشی های آیفون جدید

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک، اپل این هفته مراسمی را برای معرفی آیفون های 2018 برگزار می کند. چند روز پیش گزارشی در اینترنت منتشر شده بود که قیمت آیفون 9 را اعلام می کرد. این دستگاه که به صفحه نمایش LCD مجهز شده با قیمت پایه 699 دلار به بازار عرضه می شود (قیمت آیفون های 2018 کاهش پیدا می کند). در این گزارش به قیمت پایه آیفون 6.5 اینچی نیز اشاره شده بود.

به نظر می رسد این قیمت ها مورد قبول تمامی تحلیلگران نباشد. بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی شرکت Merrill Lynch در فضای مجازی منتشر شده، قیمت آیفون های 2018 اپل افزایش پیدا می کند.

در این گزارش قیمت پایه آیفون 6.1 اینچی برابر با 799 دلار، قیمت پایه آیفون 5.8 اینچی با نمایشگر OLED برابر با 999 دلار و قیمت پایه آیفون 6.5 اینچی با پنل OLED برابر با 1049 دلار اعلام شده است (آیفون Xs Max دارای نمایشگر 6.5 اینچی OLED است/ بزرگترین پرچمدار اپل). 

تا به امروز تحلیلگران زیادی قیمت آیفون های 2018 اپل را پیش بینی کردند. با توجه به این موضوع نمی توان به قیمت های اعلام شده اطمینان کرد. در گذشته به این موضوع اشاره شده بود که آیفون X به علت قیمت بالای خود فروش کمی را در بازار تجربه می کند.

بر اساس گزارش ها و شایعات، اپل در سال جاری میلادی از سه آیفون جدید رونمایی می کند. تمامی این محصولات طراحی مشابه با آیفون X خواهند داشت. دو نمونه از این محصولات به نمایشگر OLED و نسخه ارزان قیمت آن ها به صفحه نمایش LCD مجهز می شود.

اپل در تاریخ 12 سپتامبر مراسم خود را برگزار می کند (اپل دعتونامه های رونمایی محصولات جدید در تاریخ 21 شهریور را ارسال کرد). در این تاریخ با آیفون های جدید این شرکت ملاقات می کنیم و اطلاعات کامل آن ها در اختیار ما قرار می گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید