معاون رئیس جمهور:

واکنش مردم به سخنرانی روحانی در فضای مجازی ارزشمند بود

کدخبر: ۲۴۰۹۸۲
اقتصادنیوز؛ معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهوری گفت: واکنش فضای مجازی نسبت به سخنرانی رئیس جمهور، خصوصا هشتگ‌هایی که در مقابله با تحریم و جنگ و هزینه های تحمیلی آن ایجاد شده، بسیار ارزشمند بود چراکه تحریم و جنگ به مردم صدمه می زند.
واکنش مردم به سخنرانی روحانی در فضای مجازی ارزشمند بود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اظهارکرد: برجام قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را به همراه خود دارد و پایبندی به این قطعنامه برای همه کشورها الزامی است. صحبت های رئیس جمهور تاکید بر چندجانبه گرایی و همراهی ایران با موازین مختلف بین المللی خصوصا در خصوص سیاست‌های اقتصادی و اقدامات دولت برای اداره کشور با وجود سیاست های آمریکا بود.

وی یادآور شد: واکنش فضای مجازی نسبت به این سخنرانی خصوصا هشتگ هایی که در مقابله با تحریم و جنگ و هزینه های تحمیلی آن ایجاد شد، بسیار ارزشمند بود؛ چراکه تحریم و جنگ به مردم صدمه می‌زند.

ابتکار همچنین گفت: ملاقات‌ها و سخنرانی رئیس جمهور اثربخش بود و همزمان شد با بیانه اتحادیه اروپا در حمایت از برجام که امیدبخش است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با وجود مسیر سختی که در پیش است بتوانیم برای مردم خصوصا در بخش معیشت اقشار آسیب پذیر اقدامات اثرگذاری داشته باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید