وزیر جنگ اسرائیل: تعطیلات تمام شده سران حماس متوجه باشند

کدخبر: ۲۴۲۷۴۰
اقتصادنیوز: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مجددا حماس و مقاومت فلسطین را تهدید کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، النشره نوشت، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مجددا برای حماس خط و نشان کشید.

وی مدعی شد: اعیاد(یهودی) همانگونه که برنامه ریزی کرده بودیم بدون جنگ گذشت. اینک دوره پس از اعیاد فرا رسیده است و من خطاب به حماس اعلام می کنم که حواسشان به کارهایشان باشد. تعطیلات تمام شده است و سران حماس باید این را در نظر داشته باشند.

این در حالی است که بیست و هشتمین جمعه تظاهرات بازگشت و شکست محاصره که از ۳۰ مارس گذشته شروع شده است امروز برگزار می شود، جمعه های اخیر شاهد بیشترین و گسترده ترین حضور مردمی بوده است.

پیشتر ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که به منظور جلوگیری از هر گونه اتفاق پیش بینی نشده در جبهه غزه، نظامیان مستقر در مرز غزه را افزایش داده و سامانه گنبد آهنین را در این منطقه مستقر می کند.

به گفته مرکز اطلاع رسانی فلسطین، همزمان بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز غزه و جنبش حماس را تهدید کرده است که چنانچه بخواهند محرومیت های اعمال شده بر غزه از سوی محمود عباس را با حمله به  این رژیم جبران کنند، باید منتظر ضربه بسیار سنگینی از سوی این رژیم باشند.

جمعه گذشته در بیست و هفتمین تظاهرات بازگشت شاهد مشارکت و حضور گسترده مردم بود. در این تظاهرات که با عنوان جمعه انتفاضه مسجد الاقصی برگزار شد، ۷ نفر به شهادت رسیدند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید