حضور ملی پوشان استقلال در تیم ملی فرصت است یا تهدید ؟

کدخبر: ۲۴۲۸۰۲
اقتصاد نیوز:حضور 6 ملی‌پوش در استقلال برای سرمربی این تیم هم تهدید است و هم فرصت، باید دید نهایتا نکات منفی این اتفاق بیشتر است یا سرمربی آبی‌ها می‌تواند این موضوع را در نهایت به یک اتفاق مثبت تبدیل کند.
حضور ملی پوشان استقلال در تیم ملی فرصت است یا تهدید ؟

به گزارشاقتصاد نیوز، بعد از بازی امشب استقلال برابر نفت مسجد سلیمان در دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر آبی ها 17 روز تعطیل خواهند بود و این بهترین فرصت است که شفر بتواند نقاط ضعیف تیمش را برطرف کند.

تیم فوتبال استقلال تمرینات خود را دیرتر از سایر تیم های شروع کرده است و بنابراین هر یک تعطیلی لیگ فرصت مناسبی است که شفر بتواند نقاط ضعف تیمش را برطرف کند.  

تیم ملی از ابتدای لیگ هجدهم دو بار اردو برگزار کرده است که هر دو بار استقلال 6 بازیکن در تیم ملی داشته است واین تعداد ملی پوش از تمام تیم های لیگ برتری بیشتر است.

با این شرایط سوالی که وجود دارد این است که آیا حضور ملی پوشان پرتعداد به نفع استقلال است یا نه؟

شاید اولین ضرر این اتفاق این باشد که شفر باید 17 روز تیمش را بدون 6 مهره اصلی خود تمرین بدهد و طبیعی است که در این شرایط نمی تواند تیم را به خوبی تمرین داد و اهداف تاکتیکی را پیاده کرد.

اما نکته مثبت این اتفاق هم این است که بازیکنانی که خود را در قواره پیراهن تیم ملی می بینند در ادامه فصل با انگیزه مضاعف برای استقلال بازی می کنند تا در آستانه جام ملت ها پیراهن این تیم را از دست ندهند و بتوانند در این رویداد بزرگ حضور داشته باشند.

با این شرایط شفر باید تلاش کند اثرات مثبت حضور ملی پوشان پرتعداد را با فال نیک بگیرد و تلاش کند نفرات باقی مانده تیمش را آماده شروع دوباره لیگ برتر کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید