نبرد در قفس لاس‌وگاس

بلیت ۴۰۰ میلیون تومانی برای یک مسابقه ورزرشی !

کدخبر: ۲۴۳۰۷۷
اقتصاد نیوز:دو چهره شاخص ورزش رزمی MMA که در سازمان حرفه‌ای های این رشته در آمریکا تحت عنوان UFC فعالیت دارند برای بدست آوردن کمربند قهرمانی در حساس‌ترین مبارزه قرن به گواه کارشناسان رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. مبارزه‌ای که از مدت‌ها قبل بلیط آن به فروش رفته و میلیون‌ها بیننده تلویزیونی آن را نظاره‌گر خواهند بود.

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از ایسنا، کانر مک‌گریگور قهرمان سابق سبک وزن جهان در UFC از ایرلند و حبیب نور ماگمدوف چهره مسلمان روس و بدون شکست UFC طبق اعلام سایت برگزاری این مسابقات از ساعت یک و 30 دقیقه بامداد فردا(یکشنبه) به وقت ایران در مبارزه‌ای حساس و پربیننده در سراسر جهان در سالن تی‌موبایل شهر لاس‌وگاس آمریکا برای به دست آوردن کمربند قهرمانی UFC  رودر روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

مبارزه حبیب و کانر

این مبارزه بزرگ‌ترین و حساس‌ترین رقابت فینال در اوزان سبک تاریخ UFC است چرا که این دو چهره از برترین ورزشکاران رشته MMA و از پرطرفدارترین‌های این رشته در جهان به شمار می‌روند.

مک‌گریگور تاکنون ۲۴ مبارزه در UFC برگزار کرده که حاصل آن ۲۱ پیروزی و تنها ۳ شکست بوده و ماگومدوف روس نیز تمامی ۲۶ مبارزه خود را با برتری به پایان رسانده است.

مراسم وزن کشی این دو چهره بامداد امروز (شنبه) با حضور انبوه تماشاگران در لاس‌وگاس برگزار شد و این دو چهره کری خوانی شدیدی نیز با هم داشتند.

مک گریگور پس از ۲ سال غیبت در این رقابت‌ها کمربند قهرمانی خود را از دست داد تا حبیب نورماگمدوف آن را بدست بیاورد. پس از وزن کشی گفت:حبیب فردا این صورت سالم را نخواهد داشت. پادشاه به خانه بازگشته است!

ماگومدوف نیز که در مراسم وزن کشی بر خلاف رقیب پرحاشیه‌اش سعی در کنترل خود داشت و دائما با اشاره دست از خدا کمک می‌خواست، تاکید کرد تنها برای برد و ادامه شکست‌ناپذیری‌اش به مصاف حریف می‌رود.

تماشاگران برای مشاهده این مبارزه در سالن تی موبایل لاس‌وگاس، مبالغی بین ۶۰۰ تا ۲۸۰۰۰ دلار بنا بر نزدیکی با رینگ مبارزه برای خرید بلیط پرداخت کرده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید