برخورد پلیس آلمان با اقدام منافقین در نمایشگاه کتاب فرانکفورت+فیلم و عکس

کدخبر: ۲۴۴۶۹۷
اقتصادنیوز؛ تلاش منافقین در نمایشگاه کتاب فرانکفورت برای اخلال در فعالیت غرفه ملی ایران در این نمایشگاه با اقدام به موقع پلیس آلمان متوقف شد. فیلم امسال حضور منافقین و برخورد پلیس را ببینید.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس؛ نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت هفتادمین دوره خود را سپری می‌کند و چند روزی است از برپایی این نمایشگاه می‌گذرد.

بر اساس این گزارش، هرسال برگزاری این نمایشگاه فرصتی را برای حضور منافقین در آن فراهم می‌کند تا ذیل غرفه‌ای در فضای باز نمایشگاه، تبلیغات خود را آغاز و در روز معینی هرسال وارد غرفه ایران شده و در کار ناشران و نمایندگان ایران اخلال به وجود آورند.

نمایشگاه کتاب فرانکفورت

در حالی که حضور هر ساله منافقین در نمایشگاه فرانکفورت در راستای آزادی بیان تعبیر می‌شد، اما این بار با ورود به موقع پلیس آلمان و تذکرات مسؤولان جمهوری اسلامی ایران، منافقین نتوانستند در فعالیت غرفه ملی ایران و کار ناشران کشورمان خلل ایجاد کنند.

نمایشگاه کتاب فرانکفورت

این واکنش‌ها موجب شد مسؤولان ایرانی طی مکاتباتی از دغدغه ناشران ایرانی برای مسؤولان نمایشگاه فرانکفورت سخن گفته و از آنان مطالباتی در راستای امنیت غرفه ملی ایران داشته باشند.

نمایشگاه کتاب فرانکفورت

این درخواست‌ها سرانجام با فشارهای رسانه‌ای نتیجه داد و روز گذشته دو بار حضور منافقین که تحریکاتشان همانند هر سال در راستای اخلال در امر فعالیت ناشران ایرانی بود به غرفه ملی ایران آمدند، اما این عمل با حضور بهنگام پلیس آلمان ناکام ماند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید