تاثیر موسیقی بر سگ ها

کدخبر: ۲۴۵۳۳۹
اقتصادنیوز: کسانی که از سگ نگهداری می کنند می دانند وقتی سگشان از روی رضایت دم تکان می دهد چه حس خوبی است . موسیقی کشف شده است که سگها با شنیدن آن حس شادمانی زیادی پیدا می کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نت نوشت؛ اگر شما از دوستداران سگها هستید یا از آنها مراقبت می کنید می دانید که دیدن خوشحالی سگها چقدر لذت بخش است. هیچ چیز خوشحال کننده تر از دیدن تکان دادن دم توله سگی که از روی رضایت و شادی برای صاحبش انجام می دهد نیست. این حیوان باوفا ارتباط نزدیکی با انسان دارد و به راحتی می تواند توسط انسان شاد یا غمگین شود. با توجه به مطالعات اخیر با راجع به اینکه سگها با شنیدن موسیقی شاد می شوند با یک ترفند بسیار ساده می توانید سگ خود را خوشحال کنید. با نت نوشت همراه باشید.

سگها با شنیدن موسیقی شاد می شوند !

محققان دانشگاه گلاسکو در اسکاتلند با انجام مطالعات به اطلاعات بیشتری در مورد روحیه سگها پی برده اند. طی این مطالعات سگها با شنیدن موسیقی شاد می شوند احساس رضایت بیشتری پیدا می کنند. هر چند که سلیقه انواع سگ در موسیقی متنوع می باشد ولی میانگین علایق یک نوع موسیقی را نشان داده است. ژانر های مختلف موسیقی تغییرات فیزیولوژیکی و رفتاری متفاوتی را در سگها به وجود آورده است.

موسیقی مورد علاقه سگ ها چیست ؟

در ادامه تیتر سگها با شنیدن موسیقی شاد می شوند باید گفت سگها همانند انسان ها علایق متفاوتی به انواع موسیقی نشان داده اند. موسیقی کلاسیک در این حیوان می تواند اثر آرام بخشی داشته باشد. همچنین موسیقی های هوی متال سبب افزایش اضطراب و نا آرامی در سگها می شود. موسیقی هوی متال می تواند در استفاده از دندان نیش سگ تاثیر گذار باشد. به این ترتیب می توان گفت که اثرات روانی موزیک به خوبی بر روی سگها تاثیر خواهد داشت. روحیات این حیوان از نوع موسیقی که به گوشش میرسد تبعیت می کند.

در توضیح اینکه سگها با شنیدن موسیقی شاد می شوند باید کفت اگر شما با دیدن شادی این حیوان خانگی خوشحال می شوید می توانید از موسیقی های آرام کلاسیک استفاده کنید. ممکن است  در یک شب بارانی با شنیدن صدای رعد و برق حس اضطراب را در سگ خود حس کنید. می توانید این جور مواقع برای آرامش بیشتر حیوان خانگی اتان از یک موسیقی آرامبخش استفاده کنید

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید