اعلام زمان عرضه گوشی انعطاف پذیر هواوی

کدخبر: ۲۴۵۷۳۷
اقتصاد نیوز: مدیر عامل هواوی، ریچارد یو خبر معرفی گوشی منعطف این برند در سال 2019 را تایید کرد. گوشی انعطاف پذیر هواوی قادر به پشتیبانی از نسل پنجم تلفن همراه است.
اعلام زمان عرضه گوشی انعطاف پذیر هواوی

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک، گوشی انعطاف پذیر هواوی به صورت رسمی سال آینده میلادی معرفی می شود. بر اساس اعلام ریچارد یو، این دستگاه از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کند.

یکی از کارمندان هواوی در گذشته اعلام کرده بود اولین گوشی هوشمند 5G این برند انعطاف پذیر است. انتظار می رود از این دستگاه در ماه ژوئن سال 2019 رونمایی شود.

در ماه سپتامبر سال جاری میلادی، ریچارد یو در مصاحبه ای با یک روزنامه آلمانی به این موضوع اشاره کرد که گوشی ها انعطاف پذیر می توانند جایگزین کامپیوترها شوند. این محصولات به صورت گوشی هوشمند و همچنین تبلت قابل استفاده هستند.

بر اساس گزارش های گذشته، انتظار می رود سامسونگ اولین گوشی انعطاف پذیر جهان را معرفی کند. این دستگاه با نام گلکسی F شناخته می شود و سامسونگ اطلاعات رسمی آن را در تاریخ 7 نوامبر منتشر می کند.

شایعات به معرفی این گوشی هوشمند در نمایشگاه CES 2019 در ماه ژانویه اشاره می کند. گفته می شود این دستگاه دارای صفحه نمایش 7.3 اینچی است که در زمان خم شدن اندازه آن به 4.6 اینچ تغییر می کند.

مدیر بخش موبایل سامسونگ، DJ Koh در گذشته اعلام کرده بود گلکسی S10 اولین گوشی هوشمند 5G این شرکت نخواهد بود. با توجه به این موضوع، انتظار می رود گلکسی F اولین محصول سامسونگ با امکان پشتیبانی از نسل پنجم تلفن همراه باشد.

هواوی چند روز پیش به صورت رسمی از گوشی های سری میت 20 رونمایی کرد. این محصولات مانند پرچمداران گذشته این برند به برش نمایشگر مجهز شده اند.

قدرت پرچمداران جدید هواوی را پردازنده 7 نانومتری کایرین 980 تامین می کند. این گوشی های هوشمند به صورت پیش فرض از اندروید 9.0 بهره می برند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید