سلطانی‌فر: شخصا روند بازسازی آزادی را پیگیری می‌کنم

کدخبر: ۲۴۷۱۴۶
اقتصاد نیوز:وزیر ورزش و جوانان از پیگیری جدی بازسازی استادیوم آزادی برای برگزاری فینال فوتبال آسیا خبر داد.
سلطانی‌فر: شخصا روند بازسازی آزادی را پیگیری می‌کنم

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ضمن تشکر از رسانه های ورزشی برای همراهی و همکاری در بوجود آوردن آرامش فعلی ورزش کشور گفت: موفقیت های بدست آمده در سال 97 نتیجه همکاری گروهی وزارتخانه، کمیته ملی المپیک، فدراسیون ها، رسانه ها و همه دلسوزان ورزش بوده و سیاست های کلی نظام و به خصوص بخش ورزش کشورو کمیته ملی المپیک را با جدیت دنبال کردند همچنین باید تلاش کنیم که با همکاری یکدیگر مشکلات موجود را حل کنیم و برای رشد و توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنیم.

سلطانی‌فر در خصوص اجرای قانون منع به کار گیری بازنشستگان بر رعایت قانون تاکید کرد و اظهارداشت: در این خصوص هیج مشکلی در وزارت ورزش وجوانان وجود ندارد. وزات ورزش وجوانان یک دستگاه اجرایی و ملزم به اجرای قانون است و موظف هستیم تمامی قوانین مصوب عالی ترین نهادهای قانون گذاری کشور را اجرا کنیم.

وی در مورد بازسازی استادیوم آزادی توضیح داد: با وجود عدم رسیدگی در سالهای گذشته مساله بازسازی این ورزشگاه ملی ازچند ماه گذشته آغاز شد و مدیر عامل شرکت توسعه مامور اجرای آن است ضمن اینکه شخصا روند بازسازی و اقدامات صورت گرفته را پیگیری می کنم. ورزشگاه ازادی سرمایه ملی ماست و بخشهای مختلف آن در دست مرمت وبازسازی است و انشاالله برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می شود.

وزیر ورزش وجوانان بااشاره به اهمیت موضوع کانون هواداری و ساماندهی این مهم توضیح داد: انشاالله با کمک سفارت ایران در ژاپن این موضوع را برای بازی های المپیک 2020 پیگیری می‌کنیم. امیدواریم با گسترده تر کردن روابطمان بتوانیم در کنار ورزشکاران مان در توکیو گروهی هوادار و مشوق هم داشته باشیم.

وزیر ورزش همچنین توصیه های روحانی رییس جمهوری مبنی بر استفاده از مدیران جوان را مورد توجه قرار داد و افزود: هم اکنون 9 مدیر از مدیران کل ورزش وجوانان زیر چهل سال هستند. نسل مدیران در ورزش در حال تغییر هستند و این موضوع در دستور کار وزارتخانه قرار دارد. تا پایان هفته آینده مدیران ورزشی که موضوع بازنشستگی شامل حال شان می شود مورد تکریم قرار می گیرند و مدیران جوانان جایگزین آنها خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید