مدیر روابط عمومی وزارت ورزش خبر داد؛

تمهیدات ویژه برای حضور زنان در آزادی برای دیدار فینال آسیا

کدخبر: ۲۴۷۹۰۴
اقتصادنیوز؛ مدیر روابط عمومی وزارت ورزش گفت: تمهیدات لازم برای حضور بانوان انجام گرفته و حتی پیش بینی شده است که این جایگاه در کدام قسمت ورزشگاه باشد.
تمهیدات ویژه برای حضور زنان در آزادی برای دیدار فینال آسیا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا؛ در حالی که تنها ۱۲ روز تا دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس ایران باقی‌ مانده است، مسئولان ورزشگاه آزادی به شدت و سرعت در حال‌ رفع ایرادات بی شماری هستند که AFC آنها را گوشزد کرده بود و خوشبختانه با حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر، سرعت کار بالا رفته و شرایط به خوبی پیش می‌رود.

همچنین در ادامه‌ این بازسازی‌ها و در جریان بازدید دو ساعته مسعود سلطانی‌فر از روند آماده سازی ورزشگاه آزادی فیلمی منتشر شد که بر اساس آن پیش‌بینی شده است که در سمت راست جایگاه خبرنگاران ورزشگاه آزادی، جایگاه ویژه‌ای برای بانوان در نظر گرفته شود.

در همین خصوص مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان به ایسنا گفت: تمهیدات لازم برای حضور بانوان انجام گرفته و حتی پیش بینی شده است که این جایگاه در کدام قسمت ورزشگاه باشد. برای حضور مناسب بانوان، شرایط رفاهی را آماده کرده‌ایم و مشکلی برای رفت و آمد خانم‌ها وجود ندارد و تنها منتظر دریافت مجوزها هستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید