رسانه‌های اسرائیل مطرح کردند؛

نقش اسرائیل در چالش بین ایران و دانمارک

کدخبر: ۲۴۸۱۵۸
اقتصادنیوز؛ رسانه‌های اسرائیل مدعی شدند که موساد (سازمان اطلاعات اسرائیل) به دانمارک در دستگیری یک شهروند ایرانی کمک کرده است.
نقش اسرائیل در چالش بین ایران و دانمارک

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ رسانه‌های اسرائیل امروز -چهارشنبه- مدعی شدند که سازمان اطلاعات اسرائیل (موساد) به دولت دانمارک در دستگیری یک شهروند ایرانی که ادعا می‌شود تصمیم به ترور یکی از رهبران مخالفان این کشور داشته است، کمک کرد.

پیش‌تر، اخباری مغرضانه درباره طرح عملیات نافرجام علیه یکی از مخالفان ایرانی در دانمارک و ادعای انتساب آن به جمهوری اسلامی ایران منتشر شد. 

 بهرام قاسمی این ادعاها را قویا تکذیب کرد و آن را در  ادامه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان شناخته شده روابط خوب و رو به گسترش ایران و اروپا در شرایط خاص و خطیر کنونی خواند.

«مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا، در اظهاراتی بی‌پایه و مداخله‌جویانه به دولت دانمارک برای ادعای «دستگیری یک تروریست ایرانی» تبریک گفت. 

پمپئو در پیامی توئیتری مدعی شد: «به دولت دانمارک به‌خاطر دستگیری یک تروریست ایرانی تبریک می‌گوییم. در ۴۰ سال گذشته، اروپا هدف حملاتی تروریستی بوده که ایران از آن‌ها حمایت می‌کرده است. از شرکا و هم‌پیمانان‌مان می‌خواهیم با تمام قدرت در برابر تهدید صلح و امنیت از سوی ایران بایستند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید