در نطق میان‌دستور؛

عضو کمیسیون امنیت ملی: مشکل پولشویی را نمی‌توان انکار کرد

کدخبر: ۲۵۱۳۰۲
اقتصادنیوز؛ اردشیر نوریان، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه برخی از معضلات داخلی وجود دارد که نمی توان آنها را انکار کرد، ادامه داد: در واقع مشکل پولشویی را نمی‌توان انکار کرد و این امر درحالیست که در خصوص تصویب قانون پولشویی اقدام جدی شده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی: مشکل پولشویی را نمی‌توان انکار کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ اردشیر نوریان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با بیان اینکه زمینه های ضعف داخلی باید از سوی دولت شناسایی شود و برای رفع آنها نیز برنامه ریزی صحیحی صورت بگیرد، تصریح کرد: همچنین باید زمینه های همپوشانی سیاست داخلی و خارجی ضرورتی انکار ناپذیر است زیرا امروزه شرایط خاصی در منطقه وجود دارد؛ در واقع جریان مقاوت به حدی از قدرت دست یافته که با قدرت و اقتدار به سیاست های رژیم صهیونیستی پاسخ می دهد.

وی با تاکید بر اینکه برخی از معضلات داخلی وجود دارد که نمی توان آنها را انکار کرد، ادامه داد: در واقع مشکل پولشویی را نمی‌توان انکار کرد و این امر درحالیست که در خصوص تصویب قانون پولشویی اقدام جدی شده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: میلیاردها تومان پول کثیف ناشی از تجارت مواد مخدر را نمی‌توان انکار کرد؛ از این رو خواهش می شود موضوعی که برای اقتصاد کشور ضرورت دارد را انکار نکنیم بلکه از بودنش ناراحت شویم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آیا همکاری و تعامل قوا و همپوشانی مجلس و دولت و قوه قضائیه نباید معضل پولشویی را حل کنند؟.

نوریان با اشاره به فعالیت موسسات غیرمجاز، افزود: فعالیت این موسسات به اعتبار دولت لطمه زد و موجب بی اعتمادی افکار عمومی شد؛ آیا جراحی این موضوع ضرورت ندارد؟.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تصویب قانون پولشویی بیانگر وجود این معضل بوده است، تصریح کرد: بر این اساس درخواست می شود افراد این موضوع را دستمایه دیدگاه های جناحی نکنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص موضوع  قانون بازنشستگی، اظهار کرد: بازنشستگان و ریش سفیدان زحمت زیادی کشیده اند از این رو درخواست می شود با جابجا شدن زمینه حضور جوانان را فراهم کنند زیرا نشاط جوانان برای شرایط کنونی کشور مناسب است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید