کواکبیان: از مجلس و دانشگاه ۲۵ میلیون حقوق می‌گیرم

کدخبر: ۲۵۱۴۶۱
اقتصادنیوز: دبیرکل حزب مردمسالاری گفت: این مجلس مجلسی نیست که برای ما مطلوبیت ۱۰۰ درصدی داشته باشد، این تعبیر را من بارها تکرار کردم؛ خیلی‌ها با ما عکس سلفی گرفتند، اما زنبیل یادگاری در جای دیگر گذاشتند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کواکبیان گفت: من حقوق شخصی خودم حدود ۸ میلیون است و از دانشگاه علامه طباطبایی می‌گیرم. حقوقم از مجلس فکر کنم تا ۱۵ میلیون تومان باشد. من در دانشگاه آزاد هفته ای ممکن است سه الی چهار واحد درس بدهم و به دو میلیون هم نمی‌رسد. در دانشگاه غیرانتفاعی ام که مدام در حال هزینه کردن هستیم، به برکت سیاست‌های محمود اقا، پدر دانشگاه‌های غیر دولتی درآمد و اساسا در آنجا مدام باید دست به جیب باشیم تا کارمندها و اعضای هیات علمی را تامین کنیم، انجا که درآمدی نداریم.

وی افزود: فامیلی‌ام کواکب است، اما خودم اهل این نجومی‌ها نیستم؛ من حقیقتا جز هزینه‌های که برای همراهان است راننده است هیچ حقوقی از مجلس نمی‌گیرم، چون حقوق خود را از دانشگاه می‌گیرم.

اهم اظهارات کواکبیان به شرح زیر است:

* فراکسیون امید بیشترین جمعیت را دارد، ولی اکثریت کل پارلمان ما نیست؛ بزرگ‌ترین تعداد را ما داریم؛ این اصطلاحات باید مقداری تعریف شود ما در آن زمان 45 نفر نهایتا 50 نفر بودیم، باور کنید تکلیف ما با خودمان معلوم بود می‌دانستیم باید با چه مخالفت کنیم، با چی موافقت کنیم، چگونه رای دهیم، اما الان یک جریانی این وسط آمده به نام مستقلین که این جریان مستقلین هیچ وقت تکلیفش مشخص نیست، گاهی به سمت اصولگرایان می‌رود آنها اکثریت می‌شوند گاهی به سمت ما می‌آید و ما اکثریت می‌شویم این مشکل پارلمان است.

*این مجلس مجلسی نیست که برای ما مطلوبیت ۱۰۰ درصدی داشته باشد، این تعبیر را من بارها تکرار کردم؛ خیلی‌ها با ما عکس سلفی گرفتند، اما زنبیل یادگاری در جای دیگر گذاشتند.

*ما واقعا وکیل ملت هستیم، قرار نیست که وکیل الدوله باشیم و ما دنبال آن هستیم که مطالبات مردم، وضع معیشتی اشتغال برای مردم بهبود یابد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید