دلایلی برای امیدواری به تیم استقلال

کدخبر: ۲۵۴۰۳۰
​اقتصاد نیوز:استقلال هم نسبت به فصل قبل و هم نسبت به دو فصل قبل، نتایجی بهتری کسب کرده است. آن هم در حالی که در پایان هر دو فصل جزو سه تیم برتر لیگ بود.
دلایلی برای امیدواری به تیم استقلال

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از سایت نود، نوسان در نتیجه‌گیری این فصل استقلال باعث به وجود آمدن موجی از ناامیدی در بین هواداران این تیم شد. سکوهای استقلالی، نسبتا خالی‌تر شده و اعتراض به خریدهای این تیم هم اوج گرفت. در این میان استقلال از جام حذفی هم کنار رفت تا با توجه به فاصله هشت امتیازی تا صدر، نگرانی برای کسب سهیمه فصل بعد لیگ قهرمانان هم این تیم را تهدید کند. آبی‌ها اما در چند فصل اخیر ثابت کردند زمانی که کسی انتظار ندارد، به لیگ برمی‌گردند. 

استقلال با برگزاری سیزده مسابقه ابتدایی‌اش، 21 امتیاز کسب کرده است. به طور متوسط یک گل در هر بازی زده و به ازای آن کمتر از نیم‌‌گل دریافت کرده است. در حالی که فصل گذشته با همین تعداد بازی، تفاضل گل استقلال منفی بود، پنج امتیاز کمتر از امسال داشتند، پنج گل کمتر از این فصل زده بودند و در جدول هم چهار رتبه پایین‌تر بودند. فصلی که آبی‌ها تا پایان هفته سیزدهم معدل 1.2 امتیاز از هر مسابقه را جمع کرده بودند، ولی بعد از آن تا پایان فصل میانگین امتیازی‌شان را از عدد دو هم عبور دادند. نتایجی که همه را غافلگیر کرد و استقلال را به رتبه سوم جدول رساند. حتی دو فصل قبل هم که استقلال بعد از پرسپولیس بیشترین امتیاز لیگ را بدست آورده بود، تا این مقطع از فصل نسبت به تیم این فصل‌شان کمتر امتیاز گرفته بودند و در رتبه پایین‌تری هم حضور داشتند. آمارهایی که آبی‌ها را امیدوار کرده دوباره با شفر کامبک‌ بزنند و خیلی زود به جمع مدعیان برگردند. به خصوص از این هفته که موتور تیم‌شان روشن شد و به نفت آبادان سه گل زدند تا با حفظ روند خوب دفاعی، با گلزنی هم آشتی کنند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید