احتمال ادامه روند کاهش قیمت بیت کوین

کدخبر: ۲۵۴۰۳۷
اقتصاد نیوز:متوقف شدن روند کاهش قیمت بیت کوین باعث شده که برخی گمان کنند بیت کوین به کف قیمت خود رسیده است، اما تحلیلگران معتقدند ارزش بیت کوین در آینده کم تر نیز خواهد شد.
احتمال ادامه روند کاهش قیمت بیت کوین

 

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک، استیفن اینس، یکی از سرمایه گذاران ارزهای رمزنگاری شده منطقه آسیا-اقیانوسیه در شرکت اوندا، اخیرا مصاحبه ای با رسانه بلومبرگ داشته که در آن مدعی شده روند کاهش قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال ادامه خواهد یافت.

از ابتدای سال جاری شاهد سقوط بی سابقه ارزش بازار ارزهای دیجیتال بودیم. قیمت بییت کوین در حالی به کمتر از 3700 دلار رسید که ارزش آن در سپتامبر 2017 به 20 هزار دلار نیز رسیده بود؛ با این حال برخی از تحلیلگران بر این باورند که ارزش بیت کوین کمتر نیز خواهد شد.

کاهش قیمت بیت کوین

استیفن اینس معتقد است در آینده ای نزدیک قیمت بیت کوین به 2500 دلارمی رسد. وی خاطر نشان کرد که کاهش ارزش بازار در چند ماه گذشته دلایل متعددی دارد؛ تاثیر منفی به‌روزرسانی شبکه بیت کوین کش در 15 نوامبر بر کل بازار اولین موردی است که استفین اینس به آن اشاره کرده است.

وی افزود که نهاد های سرمایه گذاری نیز در این مدت همانند گذشته به بیت کوین توجه نداشتند. طبق گفته های اینس، بروزرسانی شبکه بیت کوین کش تاثیر زیادی بر بازار گذاشت، به طوری که بازار 30 درصد از کل ارزش خود را از دست داد.

اینس در طول مصاحبه بیان کرد:همانطور که می دانید دنیای ارزهای مجازی غیرقابل پیشبینی و نا مطمئن است، بنابراین بایستی مراقب و ریسک پذیر بود. آنچه که واقعا به آن توجه می کنم این است که در چند ماه گذشته ارزها چگونه معامله شدند و چیزی که می توان گفت این است که بیت کوین هنوز به نقطه کف قیمتی خود نرسیده است.

بیت کوین از زمانی که به بالاترین قیمت خود رسید، تاکنون 80 درصد از ارزش خود را از دست داده و باید 30 درصد از قیمت فعلی خود را نیز از دست بدهد تا به قیمتی که اینس پیشبینی کرده، برسد. با توجه به قیمت فعلی، حتی پس از کاهش قیمت بیت کوین، این ارز همچنان با 65 میلیارد دلار از کل سرمایه بازار، همچنان بزرگترین ارز مجازی به شمار می رود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید