مسدود بودن 9 محور برون شهری

کدخبر: ۲۵۵۹۲۴
اقتصادنیوز: مرکز مدیریت راه های کشور با اعلام مسدود شدن 9 مسیر، محدودیت ها ترافیکی در برخی از محورهای برون شهری در بازه زمانی 21 تا 24 آذر ماه امسال را اعلام کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز 21 آذر تا ساعت 6 صبح روز شنبه 24 آذر ماه سال جاری از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است اما تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک منعی ندارد.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 23 آذر ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس و تردد تریلرها از جاده هراز همچنان ممنوع است.

تردد همه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 21 آذر ماه و همچنین از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته از محور هراز ممنوع شده است.

** ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی

محور رامیان - اولنگ - شاهرود واقع در استان های گلستان و سمنان و محور فرعی شمشک - دیزین ، واقع در استان های البرز و تهران؛ محور پونل - خلخال واقع در استان گیلان و محور املش- اطاقور واقع در استان گیلان تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

همچنین محور سی سخت - پادنا واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد و محور گنجنامه - تویسرکان واقع در استان همدان تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود شده است.

محور سروآباد - پاوه، واقع در استان کردستان و محور مهران - دهلران واقع در استان ایلام تا اطلاع بعدی به دلیل سیلاب و طغیان رودخانه و نبود ایمنی کافی به روی خودروها بسته است.

محور قدیم قزوین - رشت (محدوده تونل شیرین سو) واقع در استان قزوین تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود و مسیر جایگزین کنارگذر تونل تعیین شده است.

هموطنان می توانند برای دریافت آخرین وضعیت راه های کشور عدد 141 را به شماره 1000141 پیامک کنند و یا با شماره‌ تلفن های 141 و 88925252 تماس بگیرند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید