رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:

وضعیت هاشمی شاهرودی فعلا با دستگاه تحت کنترل است

کدخبر: ۲۵۸۲۶۲
اقتصادنیوز: رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هاشمی شاهرودی فعلا علائم حیاتی دارد و با دستگاه‌های فشار و سایر تجهیزات پزشکی وضعیت‌شان تحت کنترل است، گفت: ایشان هفته پیش به علت وخامت حالشان به آی سی یو منتقل شدند و دستگاه‌های مختلف به ایشان وصل شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، پرویز داوودی در جمع خبرنگاران در محل بیمارستان خاتم الانبیا درباره آخرین وضعیت هاشمی شاهرودی گفت: شما اطلاع دارید که ایشان باتوجه به بیماری که داشتند مدت‌ها بود که برای این مریضی تحت درمان قرار گرفته بودند.

رئیس دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: ایشان هفته پیش به علت وخامت حالشان به آی سی یو منتقل شدند و دستگاه‌های مختلف به ایشان وصل شد.

وی با بیان اینکه ایشان فعلا علائم حیاتی دارند و با دستگاه‌های فشار و سایر تجهیزات پزشکی وضعیت‌شان تحت کنترل است، گفت: ما اینجا خدمتشان هستیم و از خدا هم می‌خواهیم که شفای عاجل عنایت فرمایند از مردم هم می‌خواهیم با توجه به شخصیت ایشان که بسیار ممتاز و متفکر و مرجع و فردی با تقوا با این سابقه عظیم علمی و اجرایی است و سرمایه‌ای برای نظام محسوب می‌شوند، دعا بفرمایند که خدا توفیق دهد شفای ایشان هرچه سریعتر حاصل شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید