علم‌الهدی: اف‌ای‌تی‌اف مقدمه فتنه 98 است/ عده‌ای ناآگاه در مجلس سی‌اف‌تی را تصویب کردند/ درصدد معامله با اروپا و آمریکا هستند

کدخبر: ۲۵۹۰۱۶
اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد تاکید کرد: فتنه ۸۸ گذشت و ۹ سال هم از آن سپری شد ولی مهمتر از آن، فتنه ۹۸ است که در ۱۰ سالگی فتنه ۸۸ است. رهبری فرموده‌اند که دشمن در حال زمینه‌چینی برای فتنه ۹۸ است یعنی دشمن درصدد است سال آینده فتنه‌ای از جنس سال ۸۸ ایجاد کند.
علم‌الهدی: اف‌ای‌تی‌اف مقدمه فتنه 98 است/ عده‌ای ناآگاه در مجلس سی‌اف‌تی را تصویب کردند/ درصدد معامله با اروپا و آمریکا هستند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه دوم نماز جمعه این هفته مشهد با بیان اینکه در هفته‌ای که گذشت، ضایعه اسفناکی بر دنیای شیعه وارد شد و آن، درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی بود، گفت: ایشان عالم بزرگواری بودند که در جهت ساختار فقهی از نبوغ بسیاری برخودارند بودند که حوزه‌ها از این دانش استفاده می‌کردند و هم از سنگربانان مجاهد بودند.

وی ادامه داد: ایشان سه برادر شهید داشتند و در یک موقعیت موثر انقلابی نیز حضور داشت. از دست دادن این عالم برای انقلاب، عالم فقاهت و برای مردم خراسان یک ضایعه اسفناکی بود. روز دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشا مراسم ختمی در همین جا برقرار است.

مهمتر از فتنه ۸۸، فتنه ۹۸ است

این عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه روز یکشنبه سالروز ۹ دی است، اظهار داشت: رهبری فرمودند حماسه ۹ دی باطل‌السحر فتنه بود. رهبری در این بیان، خصوصیاتی را هم برای فتنه بیان کردند که جادو و سحر استکبار جهانی بود و هم توصیفی برای ۹ دی بیان کردند که باطل‌السحر خطاب شد.

علم‌الهدی با بیان اینکه هر جادو و فتنه‌ای در نظام ایجاد شود، عشق و علاقه به اهل بیت و همچنین عشق به ولایت، باطل‌السحر این فتنه‌ها و سحر و جادو‌ها است، تصریح کرد: فتنه ۸۸ گذشت و ۹ سال هم از آن سپری شد ولی مهمتر از آن، فتنه ۹۸ است که در ۱۰ سالگی فتنه ۸۸ است. رهبری فرموده‌اند که دشمن در حال زمینه‌چینی برای فتنه ۹۸ است یعنی دشمن درصدد است سال آینده فتنه‌ای از جنس سال ۸۸ ایجاد کند.

ناظر و مجری انتخابات رهبری نبود ولی ولایت را هدف قرار دادند

وی با طرح این سوال که فتنه ۸۸ اصلش چه بود که دشمن سال آینده می‌خواهد فتنه‌ای از همان جنس ایجاد کند، خاطرنشان کرد: فتنه ۸۸ سه خصوصیت داشت. اولین ویژگی‌اش این بود که رهبری و ولایت را هدف گرفت. بهانه فتنه‌‌گران انتخابات بود که نه نظارت و نه مجری‌اش، رهبری بود بلکه دولت وقت آن را برگزار کرد. هیچ کس نگفت مرگ بر رئیس‌جمهور بلکه توهین‌ها به سمت مقام رهبری بود یعنی در موضوعی که به رهبری نقشی نداشت دشمن از آن برای هدف گرفتن رهبری استفاده کرد.

امام جمعه مشهد افزود: فتنه ۹۸ هم همین است یعنی در فتنه ۹۸ نقشه دشمن این است که ناتوانی و استیصال مردم و مسائل معیشتی و اقتصادی را هدف بگیرد که مربوط به رهبری نیست بلکه مربوط به دولت و مجلس است. آنها می‌خواهند از این مسائل برای حمله به رهبری استفاده کنند.

جریان‌هایی درصدد معامله با اروپا و امریکا هستند

علم‌الهدی با بیان اینکه خصوصیت دوم فتنه ۸۸، استخدام خواص بی‌‌بصیرت توسط دشمن بود، ابراز داشت: خواص بی‌‌بصیرت دشمن را شناخته و از توطئه‌های آنها خبردار بودند اما برای رسیدن به قدرت و حفظ منافعشان به استخدام امریکا درآمدند. از کجا معلوم عین همین موضوع در سال ۹۸ صورت نگیرد؟

وی اضافه کرد: وقتی جریان‌هایی درصدد معامله با اروپا و امریکا برای حفظ قدرت خود هستند، امریکایی‌ که نامردی‌اش و فسق و فجورش برای دنیا مشخص شده و اروپا روباه است و چشمش به دنبال امریکا است، از کجا معلوم این افراد به استخدام امریکا و اروپا درنیایند.

در پنجم دی سال عده‌ای به خاطر مسائل اقتصادی در میدان شهدا جمع شدند

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی خصوصیت سوم فتنه ۸۸ را اردوکشی خیابانی توسط جریان لاییک برشمرد و بیان کرد: در سال ۸۸ این اردوکشی توسط بی‌دین‌ها انجام شد. در روز قدس بطری آب سر می‌کشیدند، به اسلام و قرآن توهین می‌کردند، بسیجی می‌کشتند و متدین کتک می‌زدند.

علم‌الهدی با بیان اینکه آنها در سال ۹۸ نیز همین کار می‌کردند، یادآور شد: در پنجم دی سال قبل دیدید که عده‌ای به خاطر مسائل اقتصادی در میدان شهدا جمع شدند ولی عده‌ای ناگهانی به آنها پیوستند. من در همین تریبون نمازجمعه به آنها گفتم که هر کس شعار داد به دنبال آنها نروید ولی عده‌ای قلیلی به دنبال دشمن رفتند. دشمن هم جریان لاییک را به میدان فرستاد تا جایی که برای نظام جلاد ستمشاهی شعار دادند.

FATF مقدمه فتنه ۹۸ است

وی با تاکید بر اینکه رهبری فرمودند دشمن اکنون در حال تهیه مقدمه‌ای برای فتنه ۹۸ است، عنوان کرد: نقش دشمن برای فتنه ۹۸ چیست؟ این نقش توسط معاون وزارت خزانه‌داری امریکا بیان شده است. رهبری هم گفتند که وزارت خزانه‌‌داری امریکا اتاق جنگ علیه ایران است. معاون مبارزه با تروریسم و جرایم سازمان‌‌یافته وزارت خزانه‌‌داری امریکا گفته است برای تنگنا قرار دادن ایران به حضور کامل FATF در ایران نیاز است. اگر این FATF در ایران تکمیل شود، وسیله‌ای برای تنگنای شدید قرار گرفتن ایران است.

امام جمعه مشهد ادامه داد: عده‌ای ناآگاه CFT را در مجلس تصویب کردند که خوشبختانه تا به امروز به تصویب شورا و مجمع تشخیص مصلحت نظام نرسیده است. امریکا با اذناب اروپایی به افراد ما دیکته کرده که FATF را در ایران راه‌‌‌اندازی کند و دولت هم پی‌‌‌اش برود تا امریکا در سال ۹۸ بهانه‌جویی کند، اجماع جهانی علیه ما ایجاد شود، افراد سودجو بلبشو ایجاد کنند و این مسئله، زمینه‌ای برای حضور جریان‌های لاییک و هدف قرار گرفتن رهبری شود و خواص بی‌بصیرت هم زمینه را ایجاد کنند تا ما شاهد فتنه‌ای مانند فتنه ۸۸ شاهد باشیم.

وی افزود: بصیرت یعنی اینکه سال ۹۸ چه می‌‌شود. باطل‌السحر فتنه ۸۸ الان نیز وجود دارد و مردم با همان قدرت، شهامت و پایمردی در مقابل دشمن قرار می‌گیرند و آن فتنه را از بین می‌برند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید