کواکبیان: می‌گویند عده‌ای ضد انقلاب ترمز اتوبوس‌ دانشگاه آزاد را بریدند!

کدخبر: ۲۵۹۳۷۶
اقتصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی کمیسیون آموزش و تحقیقات را مأمور پیگیری حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم و تحقیقات کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مصطفی کواکبیان، در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه‌) مجلس شورای اسلامی خطاب به علی لاریجانی، گفت: شما موضوع جان باختگان حادثه اخیر دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات را به کمیسیون آموزش ارجاع دادید، مردم می پرسند که شما به خاطر یک نماینده جلسه ویژه‌ برگزار می کنید باید برای ۱۰ جان باخته این حادثه مسئولان اصلی دانشگاه آزاد را دعوت کنید تا جوانب قضیه در جلسه علنی بررسی شود. می‌گویند عده ای ضد انقلاب ترمز اتوبوس‌ها را بریده اند که این حرف عجیب و غریبی است.

علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر، گفت: ما برای یک نماینده جلسه ویژه‌ ای نگذاشتیم، بلکه قبل از شروع جلسه مطالبی را آقایان گفتند و این موضوعی است که بی جهت در فضای مجازی مطرح شد، ضمن این که هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به این موضوع رسیدگی می‌کند و نظرش را اعلام خواهد کرد.

لاریجانی یادآور شد: حادثه اخیر دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات حادثه مهم و تاثیرگذاری روی روان اجتماعی جامعه بود و من گفتم که کمیسیون آموزش موضوع را بررسی کند و از قوه قضاییه اطلاعات میدانی بگیرد تا بر اساس آن جلسه‌ای را تشکیل دهیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید